آخرین خبر

دنگ شویی ها “اتاق گوشواره” را به برج میلاد بردند

آوای ایرانیان: سالن همایش های برج میلاد تهران شب گذشته (۲ شهریور) میزبان اجرای گروه موسیقی “دنگ شو” بود . این گروه با قطعات آلبوم “اتاق گوشواره” و گلچینی از آثار محبوبش به دیدار مخاطبان رفت .
یه گزارش آوای ایرانیان، زمان شروع کنسرت در بلیت ها ۱۷:۴۵ اعلام شده بود. با این حال با تاخیری ۳۰ دقیقه ای ساعت ۱۸:۱۵ درحالیکه صندلی هایی در بعضی از ردیف های سالن خالی بود ، گروه «دنگ شو» وارد صحنه شد.
قطعه “ابرها در گذرند” اولین اثری بود که با نوازندگی پیانو رضا شجاع نوری آغاز و در ادامه با خوانندگی های نوبتی “طاها شجاع نوری” و “سعید آتانی” اجرا شد.

در حین اجرای این قطعه اعضای گروه به ترتیب روی صحنه می آمدند و مورد تشویق حضار قرار می گرفتند . پس از آن طاها شجاع نوری ضمن خوش آمد گویی به حضار از حضور به موقع و وقت شناس بودن آنان تقدیر به عمل آورده و خطاب به افراد حاضر در سالن گفت : جهت دلسوزی افرادی که مثل شما تمیز نیستند و درترافیک گیر کرده اند ، قطعه دیگری اجرا خواهیم کرد.

قطعات ” دل بند” و ” مهر از همه بریدن” آثار بعدی بودند که به ترتیب روی صحنه برده شدند . پس از آن شجاع نوری ، نگار خارکن نوازنده کمانچه را به روی سن دعوت کرد تا با همراهی ایشان قطعه “ازمن چرا رنجیده ای” را اجرا کنند . قبل از اجرای این قطعه شجاع نوری از سروصدای زیاد کودکان حاضر در سالن گلایه کرد . یکی از والدین در جواب این گلایه اظهار کرد : بچه ها منتظر آهنگ شمعدونی هستند و شجاع نوری هم به شوخی در پاسخ گفت : پس میتوانند تا قبل از اجرای “شمعدونی” بیرون از سالن منتظر بمانند .

در ادامه این خواننده باز هم از حضور مخاطبان تقدیر ویژه ای کرده و می گوید : ما همگی زحمت میکشیم تا شما مارا دوست داشته باشین .

شجاع نوری بعد از اجرای قطعه ” رد شو” این اثر را به سام مظاهری نوازنده گیتاربیس تقدیم کرده و در ادامه افزود که سام در تابستانی که گذشت عروسی کرده و امشب پس از اجرای این کنسرت برای ادامه تحصیل به آمریکا سفر خواهد کرد .
او همچنین اظهار نمود که در طول مدت فعالیت دنگ شو ، این گروه خوشبختانه موفق به معرفی خوانندگانی خوش صدا و جذاب نظیر : علی زند وکیلی ، میلاد باقری ، امید نعمتی ، سعید حاتمی و… شده است .

قطعات ” اومدم در خونتون” ، “ای درد ، ای یاد یار” ، “گرم بخند” ، “مرا با خود تو چیزی در میان هست” ، “بند هفتم” و… از آثاری بودند که در ادامه به روی صحنه برده شدند .

شجاع نوری همچنین از رضا ندیمی (طراح صحنه) ، شرکت آوای فروهر ، مدیریت محترم برج میلاد و تیم عکاسی تشکر نمود.

امیر علی دانایی و سروش رضایی از مهمانان ویژه سانس اول این اجرا بودند .گفتنی است این کنسرت به همت شرکت آوای فروهر ، طی دو سانس برگزار شد .

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دنگ شویی ها “اتاق گوشواره” را به برج میلاد بردند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید