آخرین خبر

واکنش حافظ ناظری به منتقدان

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، حافظ ناظری، فرزند شهرام ناظری طی یکی دو سال اخیر پس از انتشار آلبوم های “بعد یازدهم” و “ناگفته” و همچنین اظهار نظرهای صریح در خصوص وضعیت موسیقی ایرانی به شدت مورد انتقاد برخی هنرمندان قرار گرفته است، اما این هنرمند همیشه در مقابل انتقادات سکوت پیشه کرده است، حال این هنرمند در گفتگویی با خبرنگار “آوای ایرانیان” در خصوص انتقادات برخی هنرمندان به خود گفت: من اصلا نه به انتقادات مثبت توجهی میکنم و نه به انتقاد های غرض آمیز ، زیرا معتقدم یک هنرمند باید بر اساس اعتقادات و ایمانی که در وجودش دارد حرکت کند و هیچ چیزی موجب این نشود که از ایمان و اعتقاداتش عقب بکشد .
وی ادامه داد: یک هنرمند واقعی نه تعریف ها و تمجید ها و نه انتقادات غرض ورز باید به عملکردش تاثیر بگذارد البته معتقدم باید انتقادات اصولی و علمی را باید خوب تر گوش کند و آن پند هم بگیرد اما متاسفانه خیلی مواقع فرهنگ نقد وجود ندارد و دوستانی که صحبت هایی را مطرح می‌کنند بیتشر از قسمت احساسی حرف می زنند تا قسمت منطق.
وی در ادامه به “آوای ایرانیان” گفت: شاید برخی ها هم می بینند یک سری آرزوهایی که به دلشان مانده و تو به آن آرزوها رسیده ای که این مسئله برایشان ناراحت کننده اس ت و می خواهد طرف را بکوبند اما در مجموعه این مسائل خیلی هم ارزش وقت صرف کردن ندارد زیرا این مباحث بیشتر جنبه احساسی دارد تا منطقی .
حافظ ناظری تصریح کرد: یک مواقعی است که که کسی حرف علمی و منطقی می‌زند ، باید روی آن حرف فکر و تامل کرد اما خیلی مواقع اینچنین نیست و حرف ها از سر احساس است .
وی در پایان گفت: به هر حال هیچ تمایلی ندارم که وقت خود را خیلی درگیر مباحثی پیش بپا افتاده کنم زیرامی خواهم با قدرت به کارم ادامه دهم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش حافظ ناظری به منتقدان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید