آخرین خبر

“محسن چاوشی” برای “شهرزاد” می خواند

آوای ایرانیان: «محسن چاوشی» خواننده بنام و محبوب موسیقی پاپ کشورمان، برای سریال «شهرزاد» ساخته «حسن فتحی» سه قطعه خواهد ساخت.

به گزارش آوای ایرانیان ، محسن چاوشی که عید امسال قطعه ای به نام «مادر» و با همکاری «بهروز صفاریان» و «حسین صفا» تولید و منتشر کرده بود، تایید کرد که از اجرای تیتراژ سریال «کیمیا» منصرف شده و برای سریال «شهرزاد» نیز سه قطعه می خواند که آهنگسازی آثار برعهده خود چاوشی است و بهروز صفاریان نیز تنظیم کننده قطعات خواهد بود.

این سریال به زودی وارد شبکه نمایش خوانگی خواهد شد و تا به حال حضور هنرمدانی چون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، پریناز ایزدیار و علی نصیریان در این سریال به عنوان بازیگر قطعی شده است.

شایان ذکر است که سرویس کانون هواداری «محسن چاوشی» نیز چندی پیش از مرز هشتاد هزار مخاطب گذشت، شما هم اگر جزو علاقه مندان این خواننده پاپ هستید، می‌توانید برای عضویت در سرویس هواداری وی، جهت دریافت سرویس متنی با ارسال ozv chavoshi به ۸۲۸۲ و جهت دریافت سرویس تصویری با ارسال ۲۲۲۷ به ۸۴۹۴ از خدمات این رسانه استفاده کرده و صدا، تصویر یا متون طولانی از سوی چاوشی را دریافت نمایید.
منبع: موسیقی ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““محسن چاوشی” برای “شهرزاد” می خواند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید