آخرین خبر

تابلوی نفیسی که به هنرمند پیشکسوت اهدا شد + عکس

آوای ایرانیان، مهدی صوتی؛ مدیر موسسه فرهنگی هنری آوانگار صوتی که در مراسم تجلیل از پروین صالح در تالار وحدت نقش آفرینی کرد، در یادداشتی از اهداف این اقدام گفت.
به گزارش آوای ایرانیان، متن این یادداشت به شرح زیر آمده است: همزمان با برگزاری کنسرت گروه ژیوار به سرپرستی سرکار خانم ژیوار شیخ الاسلام مورخ ۷۲ شهریور در تالار وحدت، مؤسسه فرهنگی هنری آوانگار صوتی به پاس یک عمر فعالیت مستمر و گرانقدر هنرمند ، بانو ارجمند سرکار خانم پرویندخت صالح ، همسر استاد هوشنگ ظریف در عرصه موسیقی ملی ایران با تقدیم تابلویی خوشنویسی نفیس اثر استاد عین‌الدین صادق زاده از خدمات هنری سرکار خانم تقدیر و تشکر نمودند .

تابلو

مؤسسه فرهنگی هنری آوانگار صوتی به مدیریت مهدی صوتی مفتخر است که با بیش از دو دهه فعالیت هنری خصوصا در بخش خدمات هنرهای تجسمی ، همکاری صمیمانهای با هنرمندان عالی رتبه این بخش از هنر والای ایران زمین داشته است . موزه ها ، گالریها ، هنرمندان و رویدادهای هنری برجسته نظیر حراج هنری تهران و اکسپوها ، محل ارائه اینگونه فعالیتها در زمینه ارائه آثار و ساخت قاب و متعلقات می باشد .
همچنین این مؤسسه با حمایت از هنرمندان جوان این مرز و بوم و تدارک برپایی اکسپو و نمایشگاه از هنرمندان استانهای مختلف در تهران ، با هدف یافتن استعدادهای خالق و جوان سعی در ارتقا سطح کیفی هنر تجسمی در کشور دارد .
کلیه بخشهای موسیقی ، شامل : تولید آلبوم ، برگزاری کنسرت ، تهیه و تدارک و ارائه برنامه های موسیقی ، آموزش و همچنین حمایت همه جانبه از هنرمندان جوان ، بزرگداشت هنرمندان پیشکسوت از دیگر خدمات این مؤسسه می باشد .
امیدوارم با انجام این خدمات سهمی در ارتقا ذائقه عمومی مردم جهت توجه شایسته به هنر و فرهنگ ایفا کرده و همچنین در حفظ و اشاعه فرهنگ ناب ایرانی گامی به سزا بردارد .
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تابلوی نفیسی که به هنرمند پیشکسوت اهدا شد + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید