آخرین خبر

رونمایی از آخرین اثر منصور نریمان در شب آواز ایرانی

آوای ایرانیان: چهارمین شب آواز ایرانی با رونمایی از آلبوم موسیقی «ردیف موسیقی ایرانی برای عود» اثر زنده‌یاد منصور نریمان همراه بود.

به گزارش آوای ایرانیان، چهارمین شب آواز ایرانی شنبه ۲۸شهریور ماه با حضورفاضل نظری مدیر مرکز موسیقی و معاون هنری حوزه هنری، علی قربانی مدیر مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری و جمع کثیری از اساتید و هنرمندان در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم هنرمندان به ترتیب به اجرای آواز پرداختند که گروه اول آواز به عیسی فرزان راد و یاسین خزایی اختصاص داشت. در بخش دیگر میثم علی‌گو به همراه دو نوازنده سجاد سعیدی و اصغر برقعی آواز خواند و سپس حسین رضا اسدی به همراه نوازنده سنتور خود، مهدی مرتضایی، به اجرای آواز پرداخت.

چهارمین شب آواز ایرانی با اجرای خسرو علیزاده و تارنوازی حبیب فتحی در حالی دنبال شد که در بخش بعدی طنین صدای استاد مخدوم به این محفل رونقی دو چندان داد. در بخش دیگر این نشست ماهانه، پس از اجرای آواز مخدوم و تارنوازی مجید پایدار، شهرام میرجلالی، نوازنده برجسته تار کشورمان، به سخنرانی درباره زنده‌یاد منصور نریمان پرداخت.

میرجلالی در بخشی از سخنرانی‌اش گفت: روح پاک این عزیز در سازش دمیده شد. این نوازنده تار افزود: برای همسر آن مرحوم آرزوی سلامت دارم که در کنار یک هنرمند وارسته زندگی کردند.

بخش دیگر این برنامه به پخش نماهنگی از استاد نریمان اختصاص داشت و پس از آن با حضور خانواده زنده یاد منصور نریمان رونمایی از آلبوم موسیقی (ردیف موسیقی ایرانی برای عود) از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری صورت گرفت.

پس از رونمایی از این آلبوم موسیقایی از گلرخ شرقیه همسر زنده یاد منصور نریمان و خانواده آن مرحوم تجلیل به عمل آمد و به عنوان حسن ختام محمد تقی سعیدی، ستاره مکتب اصفهان، در کنار تار نوازی شهرام می‌رجلالی به اجرای آواز پرداخت.

نشست ماهانه شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری شنبه آخر هر ماه ساعت ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود که پنجمین نشست این برنامه شنبه ۲۵ مهر ماه خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رونمایی از آخرین اثر منصور نریمان در شب آواز ایرانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید