آخرین خبر

بازی با ملودی و هارمونی و ریتم

آوای ایرانیان: مؤسسه فرهنگی هنری آپ‌آرت‌مان در سومین برنامه از مجموعه برنامه‌های موسیقی «من و سازم» غروب جمعه ١٠ مهر میزبان اشکان هُشیوار خواهد بود. هشیوار در این اجرا نیم نگاهی به موسیقی تلفیقی خواهد داشت.
به گزارش آوای ایرانیان، این هنرمند جوان با استفاده از ابزار پردازش صدای گیتار الکتریک بخشی از تجربیات خود را در زمینه نوازندگی گیتار به اشتراک می‌گذارد . او اصواتی را که در ذهن خود می‌شنود به سازش منتقل می‌کند و در لحظه به آن‌ها پاسخ می‌دهد و این چرخه را مدیریت می‌کند.
این فضای تجربی حاصل بازی‌های هشیوار با ملودی، هارمونی و ریتم است. در این اجرا ژانرهایی هم‌چون جز، بلوز و موسیقی فولکلوریک ایران نقش مهمی را در القای حس و حالی تلفیقی در فرم و محتوای آثار او ایفا می کنند.
«نیم نگاهی به موسیقی تلفیقی» جمعه شب، دهم مهرماه، در دو سانس ( ساعت ۲۰ و ساعت ۲۲) در محل موسسه اجرا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو بلیت با شماره ۸۸۸۶۰۴۳۹ تماس حاصل کنند.

من و سازم

«من و سازم» مجموعه برنامه‌های حوزه موسیقی مؤسسه آپ‌آرت‌مان است که توسط گروه خلاق فیل ایده‌پردازی، طراحی و اجرا می‌شود. برنامه‌هایی که هدف اصلی آنها به اشتراک گذاشتن تجربه‌های شخصی نوازنده‌ها و موسیقیدان‌هاست. تجربه‌هایی که کمتر در کنسرت‌ها و اجراهای رسمی دیده و شنیده می‌شوند و ارزش‌های هنری خاص خود را دارند. تجربه‌هایی که مبنای خلاقیت موسیقیدان‌ها به شمار می‌روند. مؤسسه آپ‌آرت‌مان در تلاش است مجموعه برنامه‌های «من و سازم» را هر هفته جمعه‌ها به شکل مستمر برگزار کند.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازی با ملودی و هارمونی و ریتم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید