آخرین خبر

خوشحالی معنادار حسین علیزاده از جایزه گرفتن در ایران

آوای ایرانیان: حسین علیزاده پس از تقدیر در همایش نکوداشت مولانا، با ابراز خوشحالی از دریافت جایزه در ایران گفت: آن‌قدر هنرمند بزرگ در این کشور داریم که می‌توانیم هنرمندان دیگر کشورها را با نشان این هنرمندان مفتخر کنیم.

به گزارش آوای ایرانیان، عصر یکشنبه پنجم مهرماه، همایش نکوداشت مولانا در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد‌ و این همایش از تعدادی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری کشور تقدیر کرد.

حسین علیزاده که چندی پیش نشان شوالیه کشور فرانسه را که چند تن از اساتید برجسته موسیقی ایران دریافت کرده بودند را با انتشار نامه ی رسمی نپذیرفت
، قبل از اجرای قطعاتی در این همایش که با خوانندگی محمد معتمدی همراه بود در سخنانی گفت: خوشحالم که در کشور خودم ایران عزیز جایزه‌ای می‌گیرم که برایم ارزش بسیار زیادی دارد. امیدوارم در کشور ایران که بزرگانی چون مولانا، حافظ‌، خیام و بسیاری دیگر از بزرگان را دارد، هنرمندان دیگر کشورها به این نشان‌ها مفتخر شوند چون ما آن‌قدر هنرمند بزرگ در این کشور داریم که می‌توانیم دیگران را به تندیس و نشان این بزرگان مفتخر کنیم.

در این همایش همچنین حسین باهر دبیر نکوداشت مولانا با تسلیت به خاطر فاجعه منا و جان باختن جمعی از مسلمانان در این حادثه، گزارشی از روند برنامه‌های همایش مولانا ارائه داد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خوشحالی معنادار حسین علیزاده از جایزه گرفتن در ایران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید