آخرین خبر

ادای احترام به قربانیان منا در کنسرت بابک جهانبخش

آوای ایرانیان: بابک جهانبخش در کنسرت شب گذشته خود ضمن اظهار ناراحتی از جان‌باختن شمار زیادی از هموطنان در مناسک حج، از حاضران در سالن تقاضا کرد به احترام قربانیان فاجعه منا یک دقیقه سکوت کنند.

به گزارش آوای ایرانیان، کنسرت بابک جهانبخش شب گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

این خواننده پاپ کشورمان ابتدا با قطعه «تهران» اجرای خود را آغاز کرد، سپس در ادامه قطعات متضاد آرام و شادی را اجرا کرد. وی تأکید داشت در این کنسرت ترانه‌هایی را بخواند که کمتر در اجراهای قبلی خوانده است.

وی گفت: من امسال قصد دارم آلبومی ارائه ندهم، چون فکر می‌کنم نیاز به یک وقفه است، البته گمانم به اندازه یک آلبوم تک‌آهنگ داده‌ام.

جهابنخش در ادامه قطعات «انقدر حالم خرابه، چی شده، یه چیزی می‌گیا، منو نگاه کن، روزمرگی، ای دل، چه حس خوبیه» را برای حاضران در سالن اجرا کرد، او حین اجرای یکی از قطعات گفت: این ترانه را برای پسرم خواندم. راستش تا وقتی پدر نشده بودم نمی‌دانستم معنای آن چیست و پدرم چقدر مرا دوست دارد!

جهابنخش در ادامه از دو اتفاق ناگوار روزهای اخیر یاد کرد. وی ضمن تشکر از حضور سیدمهدی رحمتی (دورازه‌بان تیم استقلال) در کنسرت خود، یاد و خاطره هادی نوروزی کاپیتان مرحوم تیم پرسپولیس را گرامی داشت.

وی سپس ضمن اظهار ناراحتی از جان‌باختن شمار زیادی از هموطنان در مناسک حج، از حاضران در سالن تقاضا کرد به احترام قربانیان فاجعه منا یک دقیقه سکوت کنند.

پس از آن، جهانبخش قطعه زیبای «وقتی به تو فکر می‌کنم» را با همراهی پیانو و ویولن‌سل سوگل شیری اجرا کرد که حضور این نوازنده ارکستر سمفونیک، با تشویق‌های پیاپی هواداران مواجه شد.

در ادامه این کنسرت که به همت مؤسسه اکسیر نوین برگزار می‌شد، جهانبخش قطعه خاطره‌انگیز «چی شده» را اجرا کرد و از اینکه هنوز بعد از ۱۰ سال برای مخاطبان جذابیت دارد، ابراز خرسندی کرد.

در کنسرت شب گذشته بابک جهانبخش، رضا تاجبخش (رهبر گروه، تنظیم کننده، نوازنده پیانو و کیبورد)، بابک ریاحی‌پور (سرپرست گروه و نوازنده گیتارباس)، ایلیار خسروی (درامز)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، بهنام حکیم (گیتار نایلون و بوزوکی)، انوشیروان تقوی (کیبورد
منبع: فارس

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ادای احترام به قربانیان منا در کنسرت بابک جهانبخش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید