آخرین خبر

پنجمین شب آواز ایرانی با یادی از جلیل شهناز آغاز می‌شود

آوای ایرانیان: پنجمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری دوشنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری در حالی برگزار می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، بهرام باجلان خواننده‌ای که علاقه‌مندان موسیقی ملی، هنوز آواز افشاری او به همراه تار استاد زنده‌یاد جلیل شهناز در آلبوم «چشمه‌ساران» را از یاد نبرده‌اند، به اجرای موسیقی می پردازد.

پنجمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری دوشنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

بهرام باجلان متولد ۲۰ آذر ۱۳۳۸ در تهران است. وی موسیقی را نزد پدر و دایی خود با شاهنامه‌خوانی آغاز کرد. او از محضر استادان بزرگی چون زنده‌یاد اصغر بهاری، استاد نصرالله ناصح‌پور، استاد عبدالوهاب شهیدی و زنده‌یاد حسین عمومی بهره برد. وی علاوه بر آواز با ساز «سه تار» نیز آشنایی دارد. باجلان پس از انتشار آلبوم‌هایی مانند «چشمه‌ساران» و «سرو ماه»، در سال ۱۳۷۸ به سوئد رفت و در دانشگاه استکهلم علاوه بر تدریس سه تار، مشغول تحصیل موسیقی و صدا‌سازی شد. وی تاکنون کنسرت‌هایی در کشورهای آلمان، سوئد و آمریکا برگزار کرد
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پنجمین شب آواز ایرانی با یادی از جلیل شهناز آغاز می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید