آخرین خبر

بهنام صفوی: دلیل فیلتر شدن اینستاگرامم را نمی دانم/ محبوبیت پاشایی از شانس بدش همزمان با تشدید بیماری‌اش بود

آوای ایرانیان: خواننده محبوب بهنام صفوی از خوانندگان پاپ کشورمان که با آلبوم عشق من باش به شهرت رسید و کنسرت های زیادی برگزار کرد مدتی بود که به دلیل عوارض بیماری و مراحل درمانی آن کم کار شده بود بعد از مدت های هفده مهر ماه سال جاری روی صحنه برج میلاد رفت.
به گزارش آوای ایرانیان، خواننده محبوب بهنام صفوی از خوانندگان پاپ کشورمان که با آلبوم عشق من باش به شهرت رسید و کنسرت های زیادی برگزار کرد مدتی بود که به دلیل عوارض بیماری و مراحل درمانی آن کم کار شده بود بعد از مدت های هفده مهر ماه سال جاری روی صحنه برج میلاد رفت.

با بهنام صفوی طی گفت و گویی در مورد حواشی زندگی ، کار و حرفه ، شرایط زندگی، بیماری و شایعات پیرامون آن هم کلام شدیم که مشروح متن این گفت و گو با خبرایرانی را می توانید بخوانید:

آخرین وضعیت جسمی پس از طی مراحل درمانی

خدا رو شکر الان وضعیت بهتری دارم و سعی می کنم از لحاظ روحیه در سطح بالایی خودم را حفظ کنم.

صفوی 1

بهنام صفوی این روحیه بالا را پس در شرایط سخت از کجا آورده است؟

واقعا من از قبل روحیه بالایی داشتم اما مردم و طرفداران با محبت های خودشون چه به صورت حضوری و کلامی و چه در شبکه های مجازی به صورت کامنت در اینستاگرام یا سایت رسمی ام من را مجبور کردند روحیه خودم را حفظ کنم و شاداب باشم.

آیا آن روزهایی که حالتون خیلی بد بود و بیماری شما پیشرفت کرده بود به مرتضی پاشایی و حال و هوایش هم فکر می کردید؟

من همون طور که از قبل گفتم اوایل مرتضی را نمی شناختم، اما کم کم به واسطه بیماریش آهنگ هایش را شنیدم و با کارهایش آشنا شدم و همیشه با بیماریش ابراز هم دردی می کردم چون در آن زمان من این بیماری را داشتم اما کسی از آن اطلاع نداشت ولی میدانستم که مرتضی چقدر تلاش می کرد و انرژی می گذاشت که هم کارش را نشان دهد و هم با بیماریش مبارزه کند، یکبار که برای عیادت پیش او رفته بودیم با اینکه بیماریش پیشرفت زیادی داشت اما او به قدری با روحیه بود که در مورد برنامه ریزی کنسرت های بعدیش با ما صحبت می کرد واقعا به او تبریک می گفتم که آدم چقدر می تواند بزرگ و پر انرژی باشد که خودش را در آن وضعیت خوب نشان دهد.

بهنام

بیماری مرتضی پاشایی نقطه عطفی برای زندگی هنری او بود ، به طوری که بعد از بیماریش او شناخته شد و هر کاری که منتشر می کرد بسیار شنیده و محبوب می شد و به نوعی می توان گفت مرتضی بعد از بیماریش پخته شد.

آیا وضعیت خودتون نیز به همین این شکل است؟

وقتی انسان دچار یک بیماری سخت می شود فاصله بین بودن و نبودن را نزدیک تر حس می کند نسبت به آدم هایی که در سلامتی به سر می برند و مشکلی ندارند ، ولی به نظر من نگاه از روی ترحم به انسان ها و به ویژه هنرمندان اشتباه است و اگر مردم موزیک یا هنری را ببینند یا بشنوند که به خاطر خودش باشد نه حاشیه اطراف آن،شما ببیند مرتضی پاشایی تا قبل از بیماریش به آن صورت کارهایش شنیده نمی شد ولی بعد از بیماریش هم پیگیر آهنگ های او بودند مردم باید دنبال کار خوب و با کیفیت باشند و ارزش هنر و هنرمند را بدانیم نه به خاطر بیماری اش به او بها بدهیم .

دلیل فیلتر بودن پیچ اینستاگرام شما چیست؟

من خواننده رسمی و مجوز دار کشور هستم خودم هم جواب این سوال را واقعا نمی دانم اما امیدوارم که این موضوع فقط یک اشتباه باشد چون هیچ دلیل و مدرکی در پست ها و کامنت هایی که در صفحه شخصی ام قرار دادم جز خبر کنسرت و حال و احوال خودم موضوع دیگری وجود ندارد ، ضمن اینکه اینستاگرامم خیلی از افراد مشکل دار از قبیل خواننده های زیرزمینی خارج از کشور باز است.

چرا کنسرت شما فقط در یک سانس برگزار شد؟

از نظر پزشکی واقعا مجاز به اجرای کنسرت نبودم من زیر نظر سه دکتر هستم دکتر جراح بنده کاملا مخالف بود اما به خاطره روحیه من قبول کرد که من کنسرت برگزار کنم اما از من قول گرفت که به خودم فشار نیاور و فقط یک سانس اجازه اجرای برنامه را به من داد.

صفوی 1

بعد از مدت ها دوباره یک خواننده پاپ روی سن سالن کنسرت برج میلاد رفت و جا دارد از مسئولان برج و همین طور کسانی که هماهنگی های لازم را به عمل آوردند تشکر کنم.

از آخرین جزئیات از آلبوم های جدیدت بگو؟

کارهای اولیه و به ویژه آهنگسازی آن تقریبا تمام شده است، مدتی در گیر کارهای کنسرت و تمرین های آن بودم اما با پیگیری دوباره و تمرکزی که روی کارهای آلبوم می گذارم قول می دهم اگر زنده باشم بعد از ظبط و مستر آهنگ ها و بازبینی نهایی در اواخر آذر یا اوایل دی آلبوم را به بازار عرضه کنم. اسم جدید ترین آلبومم هم معجزه است.

حرف ها و شایعاتی مطرح می شود که بهنام صفوی خودش را به بیماری زده تا بتواند محبوب تر شود به نوعی بیلط کنسرتش به فروش برود یا کارهایی شنیده شود نظرت در مورد چنین حاشیه هایی چیست؟

من به همه درود می فرستم و احترام می گذارم چه منتقدین و چه دوستداران و هواداران عزیزم، من دلیلی برای این کار نمی بینم ، من سال ۸۸ آلبوم اولم به بازار عرضه شد و با لطف مردم و کمک خدا کنسرت ها با فاصله کم در تهران و شهرستان و خارج از کشور در مدت زمان کوتاه برگزار می شد و به نوعی می توان گفت بهنام صفوی نام خود را داشته و این اواخر وضعیت جسمی من تغییر کرد ، در حالی که محبوبیت مرتضی پاشایی از شانس بدش همزمان با تشدید بیماری‌اش بود. به هر حال موزیک سلیقه ای است همه باید با هم دوست باشیم و از حرف های غیر اخلاقی پرهیز کنیم.
منبع: خبرایرانی

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بهنام صفوی: دلیل فیلتر شدن اینستاگرامم را نمی دانم/ محبوبیت پاشایی از شانس بدش همزمان با تشدید بیماری‌اش بود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید