آخرین خبر

اخبار نمایشگاه کتاب؛ آموت «من در کوبا یک جرمن شپرد بودم» را به نمایشگاه کتاب آورد

به گزارش آ<ای ایرانیان انتشارات آموت با ۱۷۰ عنوان از آثار خود در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده که از این‌تعداد، ۴ کتاب چاپ اولی هستند.

رمان «هم‌خون» نوشته هارلن کوبن با ترجمه محدثه احمدی با ۴۱۶ صفحه و قیمت ۲۲۸ هزار تومان یکی از چاپ‌اولی‌های این‌ناشر در نمایشگاه است. دیگر چاپ‌اولی آموت در نمایشگاه امسال، رمان «مهمانی شبانه» نوشته هدر گودنکاف با ترجمه مریم رفیعی است که ۴۰۰ صفحه و ۲۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

«من در کوبا یک جرمن شپرد بودم» نوشته آنا منندز با ترجمه کیهان بهمنی دیگر کتاب چاپ اولی نشر آموت است که با ۲۳۶ صفحه و ۱۳۵ هزار تومان منتشر شده است. این‌کتاب یک‌مجموعه‌داستان مرتبط درباره تجربیات مهاجران است که بینش سیاسی نویسنده هم در نوشته‌شدنشان دخیل بوده است. این‌کتاب، مجموعه‌ای از تصاویر خانوادگی را شامل می‌شود که بیانگر چشم‌انداز جامعه‌ای از مهاجران تبعیدی هستند. نویسنده کتاب مورد اشاره، جامعه‌ای غنی از میراث باستانی، خاطرات و شوق بازگشت به گذشته را در داستان‌های این‌اثر به تصویر کشیده است.

«باغ مخفی» هم دیگر کتاب چاپ اولی آموت در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۲ است. این‌رمان به‌قلم فرانسیس هاجسون برنت نوشته شده و مریم مفتاحی ترجمه‌اش کرده است. این‌کتاب ۳۷۶ صفحه و ۱۹۹ هزار تومان قیمت دارد. داستانش هم درباره دختری بداخلاق و پرخاشجو به‌نام مری لناکس است که وقتی پدر و مادرش را در هند از دست می‌دهد، به انگلستان برگردانده می‌شود تا با عمویش در باغی بزرگ، ساکت و قدیمی زندگی کند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اخبار نمایشگاه کتاب؛ آموت «من در کوبا یک جرمن شپرد بودم» را به نمایشگاه کتاب آورد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید