آخرین خبر

آغاز تور کنسرت های اروپایی پالت از لس آنجلس تا گوتنبرگ!

آوای ایرانیان: گروه موسیقی ˝پالت˝ بعد از موفقیت در تور کنسرت‌های آمریکا این بار برای اجرای کنسرت راهی اروپا خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان، گروه موسیقی “پالت” که به تازگی دومین آلبوم خود را به نام “شهر من بخند” منتشر کرده است، این روزها درگیر کنسرت‌های خارج از کشور خود هستند.

پالت که اخیرا اجراهایش را در امریکا پشت سر گذاشته است، در روزهای آینده راهی کشورهای اروپایی برای از سرگیری کنسرت‌ها خود خواهد شد و در همین راستا و در تاریخ ۲۹ اکتبر یعنی ۶ آبان ماه اولین اجرای خود را از گوتنبرگ آغاز کرده و به ترتیب به شهرهای استکهلم، هامبورگ، کلن و مونیخ سفر می‌کنند. این تور کنسرت‌ها هم روز ۲۲ آبان ماه به پایان می‌رسد.

گروه پالت در آغاز تور آمریکای خود ابتدا در شهر پورتلند روی صحنه رفت و سپس در دو شهر دیگر این ایالت، “شهر من بخند” را اجرا کرد. این برنامه از تاریخ ۲۰ شهریور تا ۱۲ مهرماه به طول انجامید.

کنسرت‌های پالت در ایران با استقبال خوب مخاطبان همراه می‌شد و برنامه اجراهایشان در شهرهای ایران بعد از ماه‌های محرم و صفر دنبال خواهد شد.

روزبه اسفندارمز (سرپرست و نوازنده کلارینت)، امید نعمتی (خواننده)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، کاوه صالحى (گیتار) و داریوش آذر (کنترباس) اعضای پالت در این تور هستند. امین طاهرى (درامز) هم در این تور، گروه را همراهی می‌کند.
منبع: هنرآنلاین

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز تور کنسرت های اروپایی پالت از لس آنجلس تا گوتنبرگ!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید