آخرین خبر

«مهارت عودنوازی» منتشر می‌شود

آوای ایرانیان: کتاب «مهارت عودنوازی» مجید ناظم‌پور که در مراحل نهایی قرار دارد به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، مجید ناظم‌پور، خواننده و نوازنده عود گفت: کتاب جدیدم با عنوان «مهارت عودنوازی» که در مراحل نهایی قرار دارد اواخر آذرماه سال جاری منتشر می‌شود.

ناظم‌پور در ادامه تأکید کرد: جلد اول این کتاب اواخر سال گذشته منتشر شد که جلد دوم آن نیز منتشر می‌شود، این کتاب چهارجلدی است و جلد دوم شامل ۵۰ صفحه است.

این خواننده درباره این کتاب خاطرنشان کرد: این کتاب برای هنرجویان مبتدی تا عالی طراحی شده است و در جلدهای بعدی سطح بالاتر می‌رود در نتیجه همه هنرجویان می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

مجید ناظم‌پور افزود: این کتاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که پس از اتمام این آثار هنرجو شناخت کافی نسبت به موسیقی ایرانی پیدا می‌کند و از طرف دیگر شیوه‌های عودنوازی کشورهای دیگر را هم می‌آموزد.

این نوازنده عود در ادامه بیان کرد: هفته گذشته به همراه کیوان ساکت در “هفته فرهنگی ایران” که در الجزایر به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد به صحنه رفتیم که این اجرا با استقبال مواجه شد و من و کیوان ساکت موفق به دریافت لوح شدیم.

این خواننده گفت: بخش اول این برنامه به دو نوازی و بخش دوم به دونوازی و همراهی با یک خواننده الجزایری اختصاص داشت. همچنین بخش آخر نیز به گروه نوازی موسیقی ایرانی اختصاص داشت.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«مهارت عودنوازی» منتشر می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید