آخرین خبر

انتشار نخستین آلبوم تصویری گروه تلفیقی محبوب

آوای ایرانیان: آگروه «پالت» که قرار است در ادامه تور کنسرت‌های آلبوم «شهر من بخند» تابستان سال جارى با مخاطبانش در شهرستان‌ها دیدار کند، خبر از انتشار نخستین آلبوم تصویرى خود داده است.

به گزارش آوای ایرانیان، امید نعمتى خواننده گروه «پالت» درباره این آلبوم می‌گوید: جدیدترین خروجى رسمی «پالت»، اولین آلبوم تصویرى گروه خواهد بود که شامل چند ویدئو-موزیک، منتخبى از کنسرت‌هاى «پالت» و همچنین مستندی از فعالیت‌های ما است که تابستان سال جارى منتشر و اطلاعات دقیق‌تر درباره جزئیات آن به زودى اعلام می‌شود.

خواننده گروه «پالت» معتقد است: اولویت ما همواره پالت بوده و هست؛ اما به هر حال به واسطه آن که هر گروهی برای خود سبک و سیاق ویژه‌ای دارد، نمی‌تواند تمام علایق و توانمندی‌های اعضای آن را پوشش دهد. بنابراین هر یک از اعضا باید فضایی برای ارائه سایر ایده‌های خود در قالب یک پروژه دیگر در اختیار داشته باشد. از سوی دیگر، این پروژه‌هاى انفرادى می‌تواند انرژى بیشتر و ایده‌هاى جذاب تازه‌اى را براى گروه به ارمغان بیاورد.

روزبه اسفندارمز نوازنده کلارینت و سرپرست گروه نیز درباره آلبوم جدید «پالت» می‌گوید: ما در حال کار روى آلبوم سوم «پالت» هستیم اما فعلا از لحاظ زمانى، اولویت با پروژه‌هاى انفرادى اعضاى گروه است. در واقع پس از انتشار اولین آلبوم گروه (آقاى بنفش)، با توجه به پتانسیل‌ها و علایق شخصى اعضا، تصمیم گرفتیم در کنار فعالیت‌هاى «پالت»، هر یک روى پروژه‌هاى انفرادى خود نیز تمرکز کنیم اما با این شرط که بعد از آلبوم دوم (شهر من بخند)، آنها را منتشر کنیم.

به گفته روزبه اسفندارمز، در حال حاضر امید نعمتى، داریوش آذر نوازنده کنترباس و کاوه صالحى نوازنده گیتار مشغول کار روى پروژه‌هاى انفرادى خود هستند که قرار است هر یک از آن‌ها به زودى با انتشار یک تک‌قطعه، پروژه خود را به مخاطبانشان معرفى کنند. گویا اولین آلبوم انفرادی اعضای «پالت» که به زودی ضبط آن پایان خواهد یافت، آلبوم امید نعمتى است که پس از پایان مراحل فنی و اخذ مجوزهای لازم، تابستان سال جارى منتشر و اطلاعات دقیق‌تر درباره جزئیات آن به زودى اعلام خواهد شد.

سرپرست گروه «پالت» افزود: تک‌تک ما در «پالت» با انرژى زیاد به سایر افراد گروه براى تولید پروژه‌هاى شخصی‌شان کمک می‌کنیم و مطمئن باشید این کار لطمه‌ای به فعالیت «پالت» نمی‌زند و این گروه همچنان با جدیت و صمیمیت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار نخستین آلبوم تصویری گروه تلفیقی محبوب”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید