آخرین خبر

اختتامیه جشنواره موسیقی فجر آنلاین و زنده پخش می‌شود

آوای ایرانیان: مراسم اختتامیه سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر و معرفی برگزیدگان جایزه «باربد» امشب از طریق سامانه «حام» به صورت آنلاین پخش می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، پخش آنلاین کنسرت‌های سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر با موفقیت به اتمام رسید. در هفت شب گذشته و از ۲۴ دی ۱۳۹۵ سامانه «حام» بیشتر اجراهای جشنواره موسیقی فجر را به صورت آنلاین یا آفلاین در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرار داده است.
تنها شب گذشته برای همدردی با حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو و مردم غمزده‌ای که در انتظار شنیدن خبر سلامتی آتشنشانان با غیرتشان بودند پخش آنلاین کنسرت‌های ششمین روز جشنواره موسیقی فجر لغو شد.
اکنون سامانه «حام» در آخرین قدم خود مراسم اختتامیه این جشنواره را امشب جمعه یکم بهمن ۱۳۹۵ از ساعت ۱۹:۰۰ به صورت آنلاین برای علاقه‌مندان پخش می‌کند.
امشب در مراسم اختتامیه سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر برگزیدگان جایزه «باربد» در بخش‌های مختلف معرفی می‌شوند. جایزه «باربد» به معرفی برترین‌های عرصه موسیقی در یک سال گذشته اختصاص دارد.
برنامه‌های آفلاین کمتر از ۲۴ ساعت پس از اتمام اجرا بر روی سامانه حام بارگذاری می‌شوند.
شرکت «حام» برگزار کننده کنسرت‌های آنلاین در ایران پیش از این اجراهای بسیاری را به صورت آنلاین برای مخاطبان پخش کرده است.
با تمهیداتی که مسئولان شرکت «حام» اندیشیده‌‌اند، کاربران ایرانی در هر کجای کشور که باشند با حداقلِ سرعت اینترنت می‌توانند کنسرت‌های آنلاین را ببینند.
علاقه‌مندان به دیدنِ مراسم اختتامیه سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر با مراجعه به سایت www.e-haam.ir ثبت نام خود را انجام و به صورت آنلاین این برنامه را ببینند

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اختتامیه جشنواره موسیقی فجر آنلاین و زنده پخش می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید