آخرین خبر

نظر جنتی درباره تأثیر برجام بر هنر

آوای ایرانیان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تأثیر برجام بر حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ و هنر، گفت: برجام می‌تواند زمینه‌هایی را برای توسعه فرهنگ و هنر و تعامل بین‌المللی فراهم کند. امیدواریم بتوانیم هنر ایران را بیش از گذشته در جهان معرفی و مطرح کنیم.

به گزارش آوای ایرانیان، علی جنتی در مراسم پیش‌نمایش آثار فریده لاشایی و تعدادی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر اظهار کرد: فریده لاشایی از جمله هنرمندان تأثیرگذار و در رده بسیاری از هنرمندان مطرح جهانی است و این نمایشگاه با توجه به این‌که آثار این هنرمند را از مراکز و مجموعه‌های گوناگون گردآوری کرده، اهمیت دارد.

جنتی همچنین با اشاره به تأثیر برجام گفت: بی‌تردید برجام در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و همچنین حوزه فرهنگ و هنر تأثیرگذار است و می‌تواند زمینه‌هایی را برای توسعه فرهنگ و هنر و تعامل بین‌المللی فرهنگ و هنر ایجاد کند. ما امیدواریم بتوانیم هنر ایران را بیش از گذشته در جهان معرفی و مطرح کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به تفاهم‌نامه موزه هنرهای معاصر تهران با بنیاد فرهنگی پروس آلمان اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه بیانگر آن است که فرصت‌هایی برای تعامل هنری فراهم است و کشورهای دیگری از جمله ایتالیا خواستار نمایش آثاری از موزه هنرهای معاصر و داشتن تعامل و ارتباط فرهنگی هستند.

منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نظر جنتی درباره تأثیر برجام بر هنر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید