آخرین خبر

بررسی بیش از 1500 قطعه در جشنواره شعر نیاوران

آوای ایرانیان:  در پایان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره شعر نیاوران، بررسی بیش از ۱۵۰۰ قطعه شعر با حضور اعضای هیات داوران آغاز شد.
به گزارش آوای ایرانیان، نخستین جشنواره “شعر نیاوران” با هدف اعتلای زبان پارسی ،فرهنگ اصیل آیینی و ملی، ترویج صلح و دوستی، حمایت از محیط زیست با زبان هنر و کشف استعدادهای جوان توسط  بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می شود.
مهلت ارسال آثار به این جشنواره با توجه به استقبال علاقمندان تا ۱۹ آبان تمدید شد و پس از پایان این مهلت ، داوران در بخش های مختلف بررسی آثار را آغاز نمودند.
بر این اساس بیش از ۳۰۰ شاعر در ۵ بخش مختلف جشنواره شعر نیاوران مشارکت نموده اند و بیش از ۱۵۰۰ قطعه شعر به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردیده است.
اشعار ارسال شده در بخش های آزاد(کلاسیک)، آزاد(سپید) ، آزاد(طنز)، آزاد(ترانه) و بخش ویژه جشنواره (آثار مرتبط با موضوع جهان عاری از خشونت و محیط زیست) مورد بررسی قرار می گیرد.
روند بررسی آثار با نظارت محمد سلمانی ، دبیر این جشنواره توسط اعضای هیات داوران تا نیمه آذرماه ادامه می یابد و مراسم اختتامیه به منظور معرفی نفرات و آثار برگزیده در تاریخ ۸ دی ماه همزمان با ولادت پیامبر رحمت(ص) در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بررسی بیش از ۱۵۰۰ قطعه در جشنواره شعر نیاوران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید