آخرین خبر

“لاک قرمز” از ترمینال جنوب به جشنواره فجر می‌رود

به گزارش آوای ایرانیان، فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی فیلمبرداری خود را در سکوت خبری آغاز کرد و این روزها پانته‌‌‌آ پناهی‌ها، بهنام تشکر،پردیس احمدیه و مسعود کرامتی مقابل دوربین قرار گرفته اند و در حال حاضر گروه در ترمینال جنوب تهران در حال ادامه فیلمبرداری هستند.

پناهی ها
«لاک قرمز» به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی سید جمال سید حاتمی، از مضمونی اجتماعی برخوردار است و در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از فیلمبرداری این اثر در لوکیشن‌های داخلی و خارجی تهران به پایان رسیده و قرار است برای حضور در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است؛ «دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد».

از دیگر عوامل این کار می‌توان به مدیر فیلمبرداری:محمدرضا سکوت،نویسنده:امیر عبدی، مجری طرح:حسین فرضی زاد، طراح صحنه و لباس:مرتضی پورحیدری، تدوین:حمید نجفی راد، طراح گریم:ایمان امیدواری،مدیر صدابرداری:مجید هاشمی پور،برنامه ریز:علی جودی،طراح و سازنده عروسک:حمیده مقدسی، عکاس:علی حمیدنژاد، مدیر تدارکات:اکبر کاظمی،دستیار تهیه: احسان وحید،مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی:میثم محمدی، اشاره کرد.

سیدجمال سید حاتمی پیش از این فیلم‌های تلویزیونی «بچه‌های ابری»، «انگشتر» و «اوقات مشترک آنها» را در کارنامه خود ثبت کرده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““لاک قرمز” از ترمینال جنوب به جشنواره فجر می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید