آخرین خبر

مجوز کنسرت‌ کدام خواننده‌ها صادر نشده؟

آوای ایرانیان: در حالی که برخی تهیه کننده‌های موسیقی همچنان از عدم صدور مجوز برگزاری کنسرت‌های پاپ برخی خواننده‌ها سخن می گویند، در روزهای گذشته مجوز سه کنسرت حمید عسکری و فریدون آسرایی و گروه چارتار در تهران صادر شد و این خواننده ها بار دیگر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و تالار وحدت به دیدار دوستدارانش می روند.

بر اساس این برنامه، حمید عسکری در تاریخ ۷ بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت پائیزه خود را روی صحنه خواهد برد. این خواننده آلبوم‌های «کما»، «خوشبختی» و … را تاکنون در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است.

فریدون آسرایی نیز در تاریخ ۹ بهمن ماه و دو روز پس از کنسرت حمید عسکری، در همین سالن یعنی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت و با اجرای قطعات آخرین آلبومش «عشق یعنی» با دوستدارانش دیداری تازه خواهد کرد.

گروه چارتار نیز در حالی در تاریخ ۲۳ آذر در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت که در روزهای گذشته خبر برگزاری این کنسرت در تالار وحدت با حاشیه هایی در رسانه ها و خبرگزاری ها رو به رو شده است.

چهره ها و خواننده هایی چون فرزاد فرزین، سینا حجازی، گروه سون، مجید خراطها و… از چهره‌هایی هستند که هنوز مجوز برگزاری کنسرت هایشان هنوز صادر نشده است.

در این بین «محمد علیزاده» نیز بنا به اعلام موسسه «ایران گام» قرار است ۲ و ۳ دی ماه به روی صحنه  برود.

منبع: موزیک ما

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مجوز کنسرت‌ کدام خواننده‌ها صادر نشده؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید