آخرین خبر

عليشاپور و خازني آلبومي را به ياد گلها را ضبط كردند

آوای ایرانیان: همکاری حسین علیشاپور و پیمان خازنی در تولید یک آلبوم

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، این خواننده که فعالیت های  را در کارنامه هنری خود دارد از ضبط   آلبومی به آهنگسازی پیمان خازنی خبر داد.

 وی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه این همکاری با توجه به شناخت  بسیار خوب پیمان خازنی از موسیقی دیروز و امروز و همچنین خلق ملودی های ماندگار ،نتایج خوبی را برای موسیقی  در بر داشته باشد در مورد ساختار این  آلبوم گفت: این اثر با فرم ارکسترال و با بهره گیری از شاعران معاصر قسمت عمده ای از ضبط خود را پشت سر گذشته است و به زودی وارد مرحله ی نشر خواهد شد.

حسین علیشاپور  تا کنون اجراهای متعددی را در کنار کیهان کلهر نوازنده مطرح کمانچه تجربه کرده است.

پیش از این نیز با هنرمندانی چون مسعود شعاری،محسن نفر، پیمان سلطانی ، علی قمصری و بهزاد عبدی همکاری داشته است.

وی هم اکنون خوانندگی  ارکستر سازهای ملی  را بر عهده دارد و همچنین در طول این سالها برای  معرفی  موسیقی ایران در کشور های  انگلستان، مجارستان،بلژیک،فرانسه ، هندوستان، روسیه ،ازبکستان ،بحرین، ترکیه  و عراق به روی صحنه رفته است .

علیشاپور آواز را نزد رضوی سروستانی ، منوچهر همایون پور ، محسن کرامتی ،حسین عمومی  و صدیق تعریف فرا گرفته است.

پیمان خازنی که در سال های اخیر علاقمندی اش به موسیقی گلها و ارکستر نویسی  این ژانر نشان داده است در این خصوص ابراز امیدواری کرده است که بتواند در این اثر دین خود را به موسیقی ارزشمند گلها ادا کند.

وی درباره ی همکاری با حسین علیشاپور ابراز داشت که وی یکی از آگاه ترین آواز خوانان معاصر است که موسیقی گلها را بسیار خوب درک کرده است و آثار من را به بهترین وجه اجرا کرده است. امیدوارم قاطبه ی مردم این کارها را دوست داشته باشند.

از پیمان خازنی نیز در مقام آهنگساز تا به حال آثار متعددی منتشر شده است که از پر فروش ترین آنها میتوان به آلبوم های   به یاد من باش ، پریچهره ، شوخی ، کجاست خانه ی باد ، تورا ای کهن بوم وبر دوست دارم اشاره کرد.

این مولف همچنین چندین  موسیقی فیلم ، انیمیشن و نمایش را در کارنامه ی خود دارد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “علیشاپور و خازنی آلبومی را به یاد گلها را ضبط کردند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید