آخرین خبر

«ساعت به وقت قدس» روی آنتن رفت/ اجرای یک فلسطینی‌الاصل

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی برنامه، میثم مرادی مدیر شبکه یک سیما از آغاز پخش مجموعه برنامه ترکیبی مستند «ساعت به وقت قدس» با موضوع مقاومت مردم فلسطین و زوال رژیم صهیونیستی خبر داد.

وی گفت: از مدت‌ها قبل پیش تولید این مجموعه فاخر آغاز شده و قسمت اول آن چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه روی آنتن شبکه رفت.

مرادی هدف از تولید این برنامه را ارائه روایت صحیح از تحولات خاورمیانه دانست و افزود: شبهه زدایی از مسائل مرتبط با فلسطین از ویژگی‌های این برنامه است که با حضور اندیشمندان جهان اسلام و اساتید دانشگاه مرتفع خواهد شد.

مدیر شبکه یک سیما یادآور شد: این برنامه برای اولین بار توسط یک مجری فلسطینی الاصل که آشنا به زبان فارسی است اجرا خواهد شد و دو مجری سوری و ایرانی وی را در اجرای بخش‌های مختلف برنامه همراهی خواهند کرد.

مرادی با اشاره به ساختار خلاق برنامه، توضیح داد: آیتم‌های مختلفی در برنامه گنجانده شده که مهم‌ترین آن نگاه به قدس شریف از دریچه فضای مجازی، مستندهای کوتاه از وقایع سرزمین‌های اشغالی، بررسی آثار فرهنگی هنری مرتبط با مقاومت، گفتگو با چهره‌های مؤثر در حوزه فلسطین و معرفی گروه‌ها و شخصیت‌های مبارز فلسطینی است.

مدیر شبکه یک در پایان با اشاره به راه‌اندازی پویش‌های مختلف برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از علاقه‌مندان به قدس شریف دعوت کرد که این برنامه را دنبال کرده و آثار و تولیدات مرتبط خود را به دبیرخانه شبکه ارسال کنند.

«ساعت به وقت قدس» در اولین هفته پخش خود استثنائاً دو بار در جدول پخش شبکه یک قرار دارد و پس از پخش قسمت اول آن در چهارشنبه شب، قسمت دوم آن امشب جمعه ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«ساعت به وقت قدس» روی آنتن رفت/ اجرای یک فلسطینی‌الاصل”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید