آخرین خبر

شهلا میلانی: فارغ التحصیلان دانشگاهی موسیقی، جایی در بدنه موسیقی ندارند

آوای ایرانیان، شهلا میلانی، سرپرست گروه کر هنرستان موسیقی دختران  که چندین سال تجربه حضور در جشنواره موسیقی فجر را در کارنامه کاری خود دارد در گفتگو با  آوای ایرانیان در خصوص وضعیت فعلی موسیقی بانوان گفت: متاسفانه امروزه مهجورترین گروه ها، گروهای موسیقی به ویژه موسیقی بانوان است و جوانان فعال در این عرصه هیچ همراهی از سوی متولیان را با خود نمی بینند.

وی که چندی پیش مهمان غرفه آوای ایرانیان در بخش خبرگزاری های عمومی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بود، گفت: ما فعالان حوزه موسیقی بانون با تمام بی مهری ها هر آنچه که در توانمان است به بهترین وجه ارائه می دهیم و به بهترین وجه از آن استفاده می‌کنیم. و وقت و انرژی خود را در راستای اعتلای این حوزه اختصاص می دهیم تا به امید روی که شاهد جبران این بی مهری ها باشیم.

میلانی

 

این هنرمند تعامل موسیقیدانان و افراد فعال در حوزه موسیقی با رسانه را ضروری دانست و همدلی این دو گروه را برای پیشبرد هر چه بیشتر موسیقی در کشورمان لازم برشمرد.

و ادامه داد: متاسفانه فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی موسیقی خیلی نمی توانند در این حوزه فعال باشند و این افراد تنها می توانند به عنوان مدرس به فعالیت بپردازند و در حال حاضر بسیاری از جوانان پر انرژی و انگیزه کشورمان در حوزه موسیقی به دلیل عدم حمایت و نبود امکانات غیر فعال و خاموش هستند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شهلا میلانی: فارغ التحصیلان دانشگاهی موسیقی، جایی در بدنه موسیقی ندارند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید