آخرین خبر

اشکان خطیبی، هانا کامکار و کرونای آقای خواننده

آوای ایرانیان: ایران نوشت: ۲۲ روز تا پایان سال مانده است و هنرمندان از کارهای جدید و آینده خود می‌گویند. از سوی دیگر درگذشت یعقوب نادعلی باعث تأسف هنرمندان شد و از این هنرمند یاد کردند و از سوی دیگر هنرمندان همزمان با شروع درگیری روسیه و اوکراین با مردم این کشور همدردی کردند و خواستار صلح در جهان شدند.

حسادت و دشمنی با ملاقات خصوصی همچنان ادامه دارد!

مدتی است رسانه‌ها خبر ضرب و شتم کارگردان و نویسنده‌ای را منتشر می‌کنند. بعد از مدتی این حاشیه که به اسم امید شمس کارگردان فیلم «ملاقات خصوصی» که در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت، مطرح شد. بتازگی کارگردان فیلم ضمن تکذیب این شایعه متنی در صفحه خود منتشر کرد: «تخریب فیلم ملاقات خصوصی همچنان ادامه دارد. متأسفانه حسادت و دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد… فردی که به هیچ اصول اخلاق حرفه‌ای و صنفی پایبند نیست، از آغاز جشنواره فیلم فجر تاکنون، برای ضربه زدن به فیلم ملاقات خصوصی دست به هر اقدام ناجوانمردانه و ناشایستی زده و همچنان اخبار کذب و بی‌اساس را به هر شکل ممکن منتشر می‌کند. ماجرای خبر درگیری دو کارگردان (البته اگر اصل ماجرا صحت داشته باشد و از اساس به جهت تعدی به ساحت محترم هنر نباشد)، به هیچ عنوان ارتباطی با بنده ندارد. پیشنهاد می‌شود «ربط دادن این موضوع به بنده» را به‌عنوان ایده فیلم کمدی بعدی خود در نظر بگیرند، تا شاید این‌بار با اقبال مخاطبان روبه‌رو شده و این حسادت و کینه‌توزی‌ها‌ پایان یابد.»

اشکان خطیبی که این روزها در حال اجرای نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» است با انتشار عکس نمایش «بینوایان» که در آن نقش ماریوس پون مرسی را داشت این نوید را داد که سال آینده هم در تئاتر فعال خواهد بود. او نوشت: خدا و کائنات!!! یاری کنند سال آینده براتون یه موزیکال می‌برم روی صحنه.»

حسین نمازی که فیلمش در اکران عید قرار گرفته است با انتشار عکسی از فیلم نوشت: «اکران نوروزی فیلم «شادروان» قطعی شد. از ۱۸ اسفند قراره بازم با هم «شادروان» ببینیم و کلی کیف کنیم. توی ایام نوروز در سراسر ایران منتظرتونیم تا بیایید و یکی دو ساعت از همه چی فاصله بگیرید و لذت ببرید.»

هانا کامکار خبر از کارگردانی فیلم «ارژنگ ریتم و رنگ» داده است. قرار است نخستین اکران این فیلم ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در جشن تصویر سال باشد. این فیلم مستند درباره ارژنگ کامکار است. این دومین مستند هانا کامکار است که پژوهش درباره ساخت این مستند را از سال ۸۷ آغاز کرده است.

حجت اشراف‌زاده که این روزها به کرونا مبتلا شده در صفحه خود اعلام کرده است که اولین تجربه آواز خوانی خود را در تئاتر «ترانه‌های شرقی» انجام داده است: «این اولین تجربه آوازخوانی من در تئاتر است. در کنار عزیزانی که داستان‌هایی عاشقانه روی چند قطعه موسیقی خاطره‌انگیز و قدیمی به صحنه تئاتر آورده‌اند.» این نمایش به کارگردانی سید جلال‌الدین دری و به آهنگسازی پیمان خازنی در سالن شهرزاد اجرا خواهد شد. رحیم نوروزی، شبنم قلی خانی و امیر علی دانایی در این نمایش بازی دارند.

نمایش «خونین زار» به کارگردانی سهراب حسینی تمدید و پیش فروش نمایش شروع شد. این خبر را نسیم ادبی در جایگاه بازیگر نمایش در صفحه خود داده است.و نوشت: «خونین‌زار از دهم اسفند ساعت هشت در سالن شهرزاد به روی صحنه می‌رود و تعداد اجراها محدود است. این نمایش درباره دختری جوان است که به تهران مهاجرت می‌کند و با مشکلاتی دست به گریبان می‌شود.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اشکان خطیبی، هانا کامکار و کرونای آقای خواننده”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید