آخرین خبر

ویدئویی که در 24 ساعت 112 میلیون بار در اینترنت تماشا شد + ویدئو

آوای ایرانیان: تریلر فیلمی که انتظار می‌رود رکورد فروش «آواتار» را در سینما بشکند، طی ۲۴ ساعت ۱۱۲ میلیون بار در اینترنت تماشا شد.

به گزارش آوای ایرانیان، آخرین تریلر منتشرشده از فیلم «جنگ ستارگان، نیرو برمی‌خیزد» در ۲۴ ساعت بیشتر از ۱۱۲ میلیون بازدید اینترنتی داشته‌ است. برای مقایسه کافی است بدانیم پربازدیدترین تریلر فیلم در سال ۲۰۱۴ مربوط به فیلم «پنجاه طیف گری» بوده، که تا کنون در وب‌سایت یوتیوب بیش از ۹۳ میلیون بازدید داشته است.

ستارگان

به گزارش آوای ایرانیان، نخستین تریلر منتشر شده از «جنگ ستارگان» سال گذشته به رکورد ۵۵ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت دست یافته بود، و دومین تریلری که از این فیلم در ماه آوریل ۲۰۱۵ منتشر شد، در ۲۴ ساعت ۸۸ میلیون بازدید اینترنتی داشت.

همزمان با انتشار تریلر رسمی «جنگ ستارگان» پیش‌فروش بلیط این فیلم نیز رکوردشکن بود و در همان لحظات آغاز کار هجوم مردم به سایت‌های فروش بلیط بسیاری از آن‌ها را از کار انداخت. بر اساس اعلام ساعت فروش بلیط فاندانگو فیلم جی‌جی‌ آبرامز در نخستین روز پیش‌فروش هشت برابر بیش از «عطش مبارزه» رکورددار قبلی پیش‌فروش بلیط، فروش داشته است.

«نیرو برمی‌خیزد» از ۱۸ دسامبر در سینماهای آمریکا به نمایش گذاشته خواهد شد. این فیلم پیش از آمریکا در سینماهای فرانسه و بریتانیا بر پرده سینما ظاهر خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ویدئویی که در ۲۴ ساعت ۱۱۲ میلیون بار در اینترنت تماشا شد + ویدئو”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید