آخرین خبر

آخرین وضعیت فعالیت سالار عقیلی در کشور

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، نوش آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد دقایقی پیش در نشست خبری گفت:

– علی رغم اعلام روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، درباره عدم حضور سالار عقیلی در جشنواره به دلیل حضور در شبکه ماهواره ای غیرمجاز، هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده و این مسئله به زمان بازگشت ایشان موکول شده است.

– در آخرین صحبت با وزیر ارشاد، به این نتیجه رسیدیم که اول با ایشان صحبت کنیم بعد در خصوص حضور سالار عقیلی در جشنواره تصمیم گرفته شود، از تصمیم جدید روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر بی اطلاع هستم زیرا این تصمیم باید در سطح بالاتری از وزارت ارشاد گرفته شود.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     – متن ترانه و اشعار آهنگ “افسار” محسن چاوشی مجوز گرفته اما خود موسیقی مجوز نداشته است

– دستورالعمل صیانت از حقوق هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی در معاونت هنری به تصویب رسید.

– نوش آبادی در خصوص ارتباط هنرمندان با رسانه های ضدانقلاب گفت: مقررات و ضوابط اجازه نمی دهد که هنرمندان ما با آن شبکه ها ارتباط داشته باشند و این ارتباط یک تخلف است. اما فقط برخوردهای سلبی کافایت نمی کند و ما نمی خواهیم حوزه هنرمان آسیب ببیند، این مسئله نیازمند یک کار علمی، پژوهشی و آسیب شناسی است.

وی تاکید کرد: این فقط وظیفه وزارت ارشاد نیست که پاسخگوی این مسئله باشد، باید نهادهای مختلف وارد کار شوند و حرف ها و دغدغه های هنرمندان باید شنیده شود.

سخنگوی وزارت ارشاد تصریح کرد: باید فکر اساسی برای این مسئله شود، تا هر ر وز شاهد این جور مسائل نباشیم، با گفتن این جرم و تخلف است همه مسائل حل نمی شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آخرین وضعیت فعالیت سالار عقیلی در کشور”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید