آخرین خبر

تقاضای پروانه ساخت قسمت دوم «نهنگ عنبر»

خبرگزاری فارس: تقاضای پروانه ساخت قسمت دوم «نهنگ عنبر»

دومین قسمت «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارایه شد.

به گزارش آوای ایرانیان، مدتی است سامان مقدم مشغول نگارش قسمت دوم فیلم سینمایی «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» است. فیلمنامه این فیلم به تازگی به وزارت ارشاد ارایه شده است تا با دریافت پروانه ساخت مراحل پیش تولید اثر آغاز شود.

به نظر می‌رسد نام قسمت دوم این فیلم برگرفته از مضمون قسمت اول داستان است، کاستی که رضا عطاران برای رویا روی نوار کاست آماده کرده بود با عنوان سلکشن رویا به وی داده شد . به طور معمول فیلم هایی که قسمت دوم آن ها ساخته می شود از بازیگران قسمت اول باید استفاده شود با این اوصاف حضور مهناز افشار و رضا عطاران در فیلم جدید سامان مقدم قطعی به نظر می رسد.

این بار باید دید سامان مقدم فیلمنامه را براساس داستانی از یک نویسنده نوشته است یا به صورت مستقل آن را نگاشته است . در قسمت اول فیلم «نهنگ عنبر» براساس نوشته مانی باغبانی فیلمنامه بازنویسی شد.

فیلم «نهنگ عنبر»داستان ارژنگ صنوبر مردی پنجاه ساله است که همراهش می شویم تا تجربه های متفاوت و پیچیده اش از عشق و مصائبی که در زندگی دچارش می‌شود را از دهه چهل تا نود خورشیدی، برایمان بازگو کند.  این فیلم پس از فیلم «محمد رسول الله» رتبه دوم جدول فروش را به خوداختصاص داد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تقاضای پروانه ساخت قسمت دوم «نهنگ عنبر»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید