آخرین خبر

انتشار اثری جعلی به نام محسن چاوشی/ چاوشی: پیگیری قضایی می‌کنیم

آوای ایرانیان: خواننده سریال شهرزاد از پیگیری قضایی درباره انتشار اثری جعلی با صدای او در فضای مجازی از سوی خواننده ناشناس خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان ، شب گذشته قطعه «زمستون دنیا» با پوستری از سریال شهرزاد در فضای مجازی پخش شد و روی کاور این تراک ازنام «محسن چاوشی» و «سعید سلیمانیان» به عنوان خواننده های این قطعه نام برده شده بود که همین باعث شد این قطعه خیلی زود در سایت های هواداری چاوشی دست به دست بچرخد.

این موضوع با واکنش محسن چاوشی همراه شد و این خواننده درباره انتشار این اثر با نام او در فضای مجازی نوشت: «قطعه ای که با نام محسن چاوشی و همخوانی فرد دیگری منتشر شده است متعلق به محسن چاوشی نیست.

این سو استفاده از نام محسن چاوشی پیگیری خواهد شد.» اما این پایان کار نبود و واکنش چاوشی به انتشار این قطعه باعث شد ولع هواداران این خواننده برای شنیدن این اثر بیشتر و بیشتر شود و همین باعث شد آمار دانلود انی قطعه در فضای مجازی بالاتر رود. قطعه ای که از همان دور اول شنیدن آن مشخصا ایرادات بزرگ فنی و تکنیکی دارد و از لحاظ کیفیت در حد آثار قدیمی تر این خواننده هم نیست و فرد دیگری سعی در تقلید صدای محسن چاوشی در این تک آهنگ را داشته است.

بر اساس گزارش‌ها محسن چاوشی در حال تکمیل فرآیند تولید آلبوم «امیر بی گزند» است و این آلبوم در هفته های آینده اخبار و اطلاعاتش به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

بهروز صفاریان، حسین صفا، کوشان حداد، اکبر یاغی تبار،فرشاد حسامی و… همکاران چاوش در این آلبوم هستند.

 

گزارش: موزیک ما

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار اثری جعلی به نام محسن چاوشی/ چاوشی: پیگیری قضایی می‌کنیم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید