آخرین خبر

شیطنت مهران غفوریان در میان خواننده های مطرح پاپ + فیلم

آوای ایرانیان: تور کنسرت های اروپایی خواننده های پاپ ایران شب گدشته، ۲۴ اردیبهشت ماه از شهر استکهلم سوئد در سالن ۳۲۰۰ نفره ای آغاز شد.

محمد علیزاده، شهرام شکوهی، محمد اصفهانی و بنیامین بهادری از خوانندگان این تور کنسرت هستند که مهران غفوریان نیز به عنوان مجری برنامه حضور خواهد داشت.

گفتنی است، یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، نشست خبری اولین تور کنسرت مشترک چهار خواننده ایرانی برگزار شد که شهرام شکوهی، بنیامین بهادری و محمد علیزاده در غیاب دکتر محمد اصفهانی در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند که در گزارشی موسیقی فارس در
رضا نوری تهیه کننده این کنسرت که اولین و بزرگترین کنسرت اروپایی خوانندگان ایرانی است در ابتدا این نشست بیان کرد: افتخار این را دارم که تهیه کنندگی این کنسرت را بر عهده داشته باشم. این ایده ای بود که در آلمان و کنسرت بنیامین بهادری به ذهن من رسید و سه سال است که روی آن برنامه ریزی می کنم. این کنسرت در کشور های هلند، اتریش، فرانسه و بلژیک تبلیغاتش آغاز شده و تا امروز با استقبال خوبی رو به رو بوده است.
نوری افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده روز ۲۲ اردیبهشت ماه اعضای گروه از ایران خارج شده و به سمت استکهلم می روند، ۲۴ اردیبهشت در یک سالن ۳۲۰۰ نفره در استکهلم برنامه اجرا می کنند و شب بعد آن در اوبرهاوزن اجرا خواهند داشت.
این تهیه کننده بیان کرد: مهران غفوریان به خاطر محبوبیتی که بین ایرانیان خارج از کشور دارد، به عنوان مجری انتخاب شده است. انتخاب خوانندگان هم به این صورت بوده که من از هر سبک و سلیقه یک خواننده را انتخاب کرده ام که تمام اعضای خانواده بتوانند از این کنسرت لذت ببرند.
بنیامین بهادری در این نشست بیان کرد: ما در این کنسرت با محدودیت خبری و تبلیغات رو به رو هستیم و امیدوارم خبر اجرای این کنسرت ها به گوش تک تک اروپایی ها برسد. تا به حال این چنین برنامه ای وجود نداشته است که چند گروه پاپ معروف در یک شب اجرا داشته باشند. حتی در ایران هم این اتفاق رخ نداده است. سعی می کنیم در این کنسرت بهترین و گیرا ترین قطعات مان را اجرا کنیم.
شهرام شکوهی نیز گفت: چنین اجرایی تا به حال برگزار نشده است، دو گروه بوده اما چنین برنامه ای تا به حال رو به رو نبودیم.
نوری در پاسخ به سوال خبرنگار درباره اعضای ارکستر بیان کرد: یک گروه ۱۴ نفره متشکل از بهترین نوازندگان و رهبر ارکستر این ۴ گروه تشکیل شده است که تا کنون چند جلسه تمرین با خوانندگان برگزار کردند و تا زمان سفر این تمرینات ادامه دارد. در این کنسرت ها سوپرایز هایی هم برای ایرانیان خارج از کشور در نظر گرفته شده است. در استکهلم زمان برای هر خواننده تقریبا ۴۵ دقیقه در نظر گرفته شده است و در اوبرهاوزن تقریبا هر خواننده ۸۰ دقیقه زمان دارد.
این تهیه کننده درباره استقبال از این اجرا ها نیز اعلام کرد: تا کنون با استقبال خوبی رو به رو  بوده است. به جرات می توانم بگویم کل دنیا درباره این کنسرت صحبت می کنند.
شکوهی درباره قطعات اجرایی در این کنسرت ها گفت: مخاطبان خارج از ایران تمایل بیشتری دارند که قطعات خاطره انگیز ما را بشنوند و ما هم این قطعات را برای آن ها اجرا می کنیم.
بنیامین بهادری در پاسخ به اینکه چرا فیلم های سینمایی در شبکات ماهواره ای تبلیغ دارند اما این کنسرت تبلیغ ندارد، گفت: سینما از موسیقی حلال زاده تر است. حتی موسیقی سنتی هم شرایط بهتری از موسیقی پاپ دارد. سینمایی ها می توانند بعضی قوانین را رعایت نکنند اما در مورد پاپ با برخورد شدیدی رو به رو هستیم.
محمد علیزاده درباره نوع اجرایش در این کنسرت ها گفت: من اجراهای متعلق به خودم را دارم و از جنس خودم است. سعی می کنم تمام اتفاقات را به همان لحظه اجرا بسپارم و از قبل برنامه چیده شده ای نباشد. تا آن جا که می توانیم سوپرایز خواهیم داشت و انرژی خوبی در این برنامه است و من این دوستان را قلبا دوست دارم.
بنیامین در انتهای این نشست بیان کرد: ما هر کدام مثل یک تیم فوتبال هستیم که در لیگ با هم رقابت داریم اما در حال حاضر تیم ملی موسیقی هستیم و امیدواریم بتوانیم مخاطبان بیشتری را جذب کنیم.
این خوانندگان درباره یکی از سوپرایزهای این کنسرت گفتند که قرار است قطعه «ای ایران» مشترک اجرا شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شیطنت مهران غفوریان در میان خواننده های مطرح پاپ + فیلم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید