آخرین خبر

نیاوران میزبان نقاشی سید اسدالله شریعت پناهی می‌شود

آوای ایرانیان: نمایشگاه مجموعه آثار نقاشی سید اسد الله شریعت پناهی که حاصل ۱۰ سال فعالیت حرفه ای اوست پنج شنبه ششم خردادماه ساعت ۱۷ درگالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران  افتتاح می شود.

به گزارش آوای ایرانیان، سید اسدالله شریعت پناهی نقاش معاصر و مدرس هنر در سمنان با بیان این نکته که در این نمایشگاه حدود ۲۳ اثر رنگ و روغن با سبک جدید به نمایش درآمده که ۴ اثر برای اولین بار است در نمایشگاهی درمعرض دید مخاطبان قرار می گیرد، گفت: این سبک نقاشی من درسال ۴۸ و ۴۹ سبکی مدرن بود ولی وقتی به سمنان رفتم به دلیل اینکه ۳۰درصد مخاطبان هنری سمنان تصویر را درک می کردند باعث شد که به سمت طبیعت، موضوعات اساطیری و مینیاتور کشیده شوم و در کارهایم از کمال الملک الهام بگیرم .

پناهی درادامه بیان کرد: تمامی آثار من بدون عنوان است و می خواهم مخاطب آثار من به تفکر بیافتد حتی اگر هر یک ازمخاطبان تفکرات متفاوتی درمورد یک اثر من داشته باشند.

کتاب «پیدا و پنهان» مجموعه نقاشی های سید اسدالله شریعت پناهی در سبک نو شامل آثاری از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۲ است که در شمارگان هزار جلد به دو زبان انگلیسی و فارسی گردآوری شده است.

نقاشی های ارائه شده در این نمایشگاه به سبک ابداعی است و حاوی مفاهیمی چون شادی و غم در آیین های مختلف ایرانیان است.

این نمایشگاه از ۶ الی  ۱۳ خرداد ماه در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران، از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ و روزهای تعطیل ازساعت ۱۴ تا ۲۱ برای بازدید عموم برپاست.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نیاوران میزبان نقاشی سید اسدالله شریعت پناهی می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید