آخرین خبر

کدام کنسرت‌ها به روی صحنه می‌روند؟

آوای ایرانیان: در هفته‌ای که گذشت، تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ به روی صحنه رفتند و در تالار وحدت هم ارکسترهای حضوری پس از حدود دو سال از شیوع کرونا، برگزار شد ولی در هفته پیش رو خبری از برگزاری کنسرت نیست و بلیط فروشی‌ها نشان می‌دهد که اجراها از حدود ۱۰ روز دیگر از سرگرفته خواهند شد.

 در ادامه نگاهی خواهد داشت به کنسرت‌هایی که از ۲۲ دی‌ماه در تهران و خارج از ایران به روی صحنه خواهند رفت.

در روز چهارشنبه ـ ۲۲ دی‌ماه ـ مهدی احمدوند در دو سانس با قیمت بلیط‌ تا سقف ۳۹۵ هزار تومان در سالن همایش ایرانیان، حسین صفامنش در یک سانس در تالار وحدت با قیمت بلیط تا سقف ۳۰۰ هزار تومان و مسیح و آرش در سالن وزارت کشور در یک سانس با سقف قیمت بلیط ۳۹۵ هزار تومان به روی صحنه خواهند رفت.

علیرضا طلیسچی و بهنام بانی ۲۳ دی‌ماه به ترتیب در سالن‌های مرکز همایش‌های برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو سانس با سقف قیمت ۳۹۵ هزارتومان برگزاری کنسرت خواهند داشت.

کنسرت گروه سینا ذکایی ۲۸ دی‌ماه در یک سانس با سقف قیمت ۲۵۰ هزار تومان در تالار وحدت برگزار می‌شود.

ارکستر سمفونیک تهران نیز به رهبری نصیر حیدریان در هفتم و هشتم بهمن‌ماه با سقف قیمت بلیط ۲۰۰ هزار تومان در تالار وحدت میزبان مخاطبان خواهد بود.

پرواز همای نیز از ۳۰ دی تا یکم بهمن در چهار سانس با سقف قیمت بلیط ۳۸۰ هزار تومان در سالن همایش ایرانیان به روی صحنه می‌رود.

همچنین اجراهای ارکستر اقوام ایرانی هیژان ۳۰ دی در تالار وحدت، گروه آوای تبری سوم بهمن در تالار وحدت، بهنام بانی در سالن لوکس اکومال کرج، آرش و مسیح سالن وزارت کشور، آرون افشار و بابک جهانبخش در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در لیست برنامه‌هایی قرار گرفته‌اند که جزئیات بیشتر برگزاری آنها به زودی اعلام خواهد شد.

البته شهرام ناظری ۲۶ مارچ در سالن فیلارمونیک پاریس و همایون شجریان به همراه گروه «سیاوش» ۱۹ مارچ در بروکسل بلژیک، ۲۲ مارچ در لاهه هلند و ۲۶ مارچ در پاریس فرانسه (اطلاعات تکمیلی اعلام می‌شود) به روی صحنه می‌روند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کدام کنسرت‌ها به روی صحنه می‌روند؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید