آخرین خبر

«پدر» به تئاتر شهر بازمی‌گردد

به گزارش آوای ایرانیان نمایش «پدر» نوشته فلوریان زلر که با کارگردانی آروند دشت‌آرای از ۸ شهریور سال ۱۴۰۱ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت، علیرغم اینکه با استقبال مخاطبان همراه بود به دلیل شرایط اجتماعی سال گذشته نتوانست اجرای عمومی خود را به صورت کامل سپری کند و با ۲۱ اجرا مجموعه تئاتر شهر را ترک کرد.

«پدر» با ۹ هزار و ۲۷۲ تماشاگر، میزان فروش یک میلیارد و ۲۴۴ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان به عنوان پرفروش‌ترین و پرتماشاگرترین نمایش سالن اصلی در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

این اثر نمایشی که با حضور رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر ایران روی صحنه رفت، قرار است بار دیگر در مهر ماه سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا شود. طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیش‌فروش بلیت دور جدید اجراهای «پدر» از ۱۳ شهریور ماه آغاز می‌شود.

آروند دشت‌آرای سرپرست کمپانی «ویرگول»، پیش از این نمایش‌های متعددی از جمله «سگ سکوت»، «تن تن و راز قصر مونداس»، «کمی تاب بخوریم»، «باغبان مرگ» و «بداهه» را به صحنه برده است.

نمایشنامه «پدر» یکی از مهمترین و پرطرفدارترین آثار زلر نمایشنامه‌نویس فرانسوی در جهان است که اولین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر و در پاریس اجرا شد.

دیگر اطلاعات و اخبار مربوط به دور جدید اجراهای نمایش «پدر» متعاقبا منتشر می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«پدر» به تئاتر شهر بازمی‌گردد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید