آخرین خبر

عکس// «بنیامین بهادری» داور مسابقه خوانندگی شد

کنسرت 8 بهمن بنیامین

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری

آوای ایرانیات: دومین برنامه از سری جدید برنامه مسابقه موسیقی «هزارصدا» در بخش موسیقی پاپ، بعد از ظهر روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش آوای ایرانیان، در این برنامه که بیستمین برنامه در طول سه سال برگزاری آن است، بنیامین بهادری به عنوان کارشناس خوانندگی، امیرقدیانی به عنوان کارشناس آهنگسازی و فرید احمدی به عنوان کارشناس ترانه آثار خوانندگان جوان را مورد بررسی قرار خواهند داد.

بنیامین بهادری و فرید احمدی پیش از این در اسفندماه سال ۹۳ یک بار دیگر و در آن زمان به همراه علیرضا میرآقا، آرش سعیدی و علی منصوری داوران برنامه هزارصدا بودند.

بنابر اعلام آرش نصیری مدیر و مجری این برنامه، یکی از بزرگان موسیقی پاپ هم به عنوان مهمان و خواننده ویژه در برنامه حضور خواهد داشت که به محض نهایی شدن و حداکثر تا فردا به اطلاع همگان خواهد رسید.

هزارصدا برنامه ای برای معرفی استعدادها و چهره های جوان و خوش آتیه موسیقی ست که در آن، برخلاف برنامه های معمول استعدادیابی موسیقی، خوانندگان آثار متعلق به خود را اجرا می کنند. این برنامه هرماه دوبار، یک برنامه برای موسیقی پاپ و یک برنامه هم برای ساز و آواز موسیقی اصیل ایرانی برگزار می شود. هزارصدای جمعه دومین برنامه از بخش پاپ در سال جدید است.

این برنامه ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۸ خرداد در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران آغاز می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس// «بنیامین بهادری» داور مسابقه خوانندگی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید