آخرین خبر

رقابت تنگاتنگ “رسوایی 2” و “بارکد”

آوای ایرانیان: فیلم های سینمایی در اکران جدید با اقبال خوبی مواجه شده و در میان فیلم های مقبول مخاطب فیلم های اجتماعی موفق تر عمل کردند.

در میان دو فیلم اکران شده «بارکد» و «ایستاده در غبار» فیلم سینمایی «بارکد» شب گذشته با فروش فوق العاده بیش از ۱۰ سالن سینما مواجه شد.

امیرقطبی مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های جدید گفت: ۵ روز است که اکران شهرستان فیلم های «بارکد» و «ایستاده در غبار» در شهرستان ها آغاز شده است . هر دو فیلم با اقبال خوبی مواجه شدند. «ایستاده در غبار» در تهران پس از ۹ روز نمایش به فروش ۲۴۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۰۰ میلیون نایل شده که در کل فروش فیلم به ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است.

فیلم سینمایی «بارکد» ظرف ۹ روز نمایش در تهران به فروش ۸۲۰ میلیون تومان دست یافت که با فروش شهرستان فیلم که ۲۲۰ میلیون تومان است فیلم در کل به فروش ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان دست یافت.

وی ادامه داد: شب گذشته فروش فیلم بارکد با سانس فوق العاده مواجه شد و این فیلم در بیش از ۱۰ سالن تا پاسی از شب نمایش آن  ادامه داشت.

قطبی درباره فروش فیلم «رسوایی»۲ گفت: فروش فیلم در تهران به فروش ۱ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۹۷۰ میلیون تومان دست یافت که در کل به فروش ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان رسیده است. و به زودی از مرز ۲ میلیارد و نیم عبور می کند.

فیلم «یک دزدی عاشقانه» نیز به فروش ۱ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان ظرف شش هفته نمایش رسیده است.

وی درباره ادامه اکران «بادیگارد» و «ابد و یک روز» نیز گفت: فیلم «بادیگارد» به فروش ۷ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و «ابد و یک روز» به فروش ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رقابت تنگاتنگ “رسوایی ۲” و “بارکد””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید