آخرین خبر

شجریان پس از ماه رمضان “هوای گریه” سر میدهد

آوای ایرانیان: نوازنده موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از همکاری با همایون شجریان در تور «هوای گریه» و طراحی برای تولید یک آلبوم مستقل خبر داد.

سینا جهان آبادی نوازنده صاحب نام کمانچه درباره تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی  به مهر  بیان کرد: بعد از پایان ماه مبارک رمضان طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته تور کنسرت های شهرستان «هوای گریه» به خوانندگی همایون شجریان از سرگرفته می شود و تصور می کنم با توجه به برنامه های متعددی که در شهرهای مختلف در نظر گرفته شده، کنسرت های بسیار فشرده ای خواهیم داشت که طبیعتا فرصتی برای من برای انجام کارهای مستقل نمی گذارد.

وی که سرپرستی این کنسرت ها را به عهده دارد، بیان کرد: حسین رضایی نیا، پاشا هنجنی، پریچهر خواجه، میلاد محمدی، آیین مشکلاتیان، شهرام رکوعی، علی جعفری پویان، پریسا میرزاده، لعیا اعتمادی، نگار نوراد و آتنا اشتیاقی به عنوان نوازنده و محمد حسین توتونچیان تهیه کننده در این کنسرت ها گروه را همراهی می کنند. در برنامه های یاد شده قطعات «تو کیستی» با کلام فریدون مشیری و تنظیم محمدجواد ضرابیان، تصنیف «خانه سودا» با کلام مولانا و تنظیم محمد جواد ضرابیان، تصنیف «هوای گریه» با کلام سیمین بهبهانی و تنظیم محمدجواد ضراببیان و بنده، تصنیف «افسونگر» با کلام فریدون مشیری تنظیم محمدجواد ضرابیان، «غریبانه» با کلام سایه تنظیم محمدجواد ضراییان، «عشق از کجا» با کلام مولانا تنظیم محمدجواد ضرابیان، «با ستاره­ ها» با کلام حسین منزوی و تنظیم بنده، «دفتر دل» با کلام فریدون مشیری و تنظیم محمدجواد ضرابیان و «نسیم وصل» با کلام رهی معیری و تنظیم محمدجواد ضرابیان اجرا می­‌شوند.

جهان آبادی در پایان عنوان کرد: غیر از حضور در این کنسرت ها مشغول آهنگسازی و طراحی برای آلبوم های مستقل هستم که امیدوارم در صورت فراهم آمدن امکانات بتوانم این آثار را در تابستان امسال منتشر کنم. این آثار کارهایی برای کمانچه است که به صورت بی کلام طرح آن را زده ام و هم اکنون نیز برخی از آنها در مرحله ضبط هستند که امیدوارم با توجه به حال و هوای مناسبی که برای آثار در نظرگرفته ام بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شجریان پس از ماه رمضان “هوای گریه” سر میدهد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید