آخرین خبر

کوک ساز «ساکت» برای زنان سرپرست خانوار

آوای ایرانیان: یک نوازنده و آهنگساز از برگزاری کنسرتی خیریه خبر داد که عواید آن صرف زنان سرپرست خانوار خواهد شد.

کیوان ساکت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کنسرت گروه «وزیری» ۳۱ خردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. این اجرا با هدف تکریم دکتر احمد حلت است و وحید تاج نیز خوانندگی آن را برعهده دارد.

او ادامه داد: گروه «وزیری» برای انجام کارهای خیر پیش‌قدم می‌شود و کنسرت‌هایی را در این راستا و به شکل‌های مختلف برگزار کرده است. وقتی از من خواسته شد که این اجرای خیریه را برگزار کنم، استقبال کردم و قرار است بخشی از قطعات سازی و آوازی‌ام را مانند «خاک وطن»، «چارداش»، «مارش ترکی»، «یک خانه پر زمستان» و… اجرا کنم.

ساکت با اشاره به این‌که این کنسرت به دعوت بنیاد خیریه‌ی «فیروزنیا» اجرا می‌شود، گفت: این بنیاد خیریه حامی زنان است و عواید این کنسرت نیز به‌طور کامل به نفع زنان سرپرست خانوار هزینه خواهد شد.

این هنرمند همچنین اظهار کرد: سروش عازمی‌خواه (پیانو)، علی‌اکبر خادم (تنبک و سازهای کوبه‌ای) و مهدی غلامی (دف) در این اجرا ساز خواهند نواخت.

به گزارش ایسنا، کیوان ساکت در سال ۱۳۷۵ گروه «وزیری» را تأسیس کرد و از آن زمان تا کنون آثار زیادی را با این گروه اجرا کرده‌ است. او در سال ۱۳۶۹ به دعوت پرویز مشکاتیان به‌عنوان نوازنده و تک‌نواز به گروه «عارف» دعوت شد و حاصل این همکاری آثاری مانند «افشاری مرکب»، «افق مهر»، «وطن من» با صدای ایرج بسطامی و «مقام صبر» است.

«بی کاروان کولی»، «جامه‌دران»، «سبکبال» و «ماه‌بانو» از جمله آثار او است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کوک ساز «ساکت» برای زنان سرپرست خانوار”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید