آخرین خبر

زمان آغاز تور کنسرت‍های سوپراستار سینما

آوای ایرانیان این بازیگر عرصه سینمای کشورمان پس از انتشار قطعه دلم شکست از آغاز تور کنسرتهای خود در عید سعید فطر سخن گفت.

به گزارش آوای ایرانیان، میران نوشت:  محمدرضا گلزار در ابتدای ورودش به دنیای هنر در سال ۱۳۷۸،‌ در گروه موسیقی آریان به عنوان نوازنده گیتار ًفعالیت می کرد البته با اینکه گیتار ساز اصلی او بود،‌ پرکاشن و کیبورد هم نواخته است.

گروه آریان در سال ۷۸ به عنوان نخستین گروه موسیقی پاپ با وجود محدودیت هایی که در ارائه این سبک از موسیقی وجود داشت توانست به جایگاه قابل ملاحظه ای در فهرست فعالان موسیقی پاپ دست پیدا کند.

با گذشت زمان و شهرت هر چه بیشتر گروه آریان گلزار که پیشنهاد بازی را در فیلم سام و نرگس را پیدا کرده بود زمان کمتری داشت تا مثل گذشته به فعالیت های موسیقایی خود بپردازد،‌ازگروه آریان جدا شد.

گلزار که پیشنهادهای ایفای نقش در فیلم هایی سینمایی را یکی از پس از دیگری دریافت کرد، به سوپر استار سینمای ایران تبدیل شد البته در سال های اخیر و با پررنگ تر شدن چهره های جدیدتر درعرصه سینما قدری از محبوبیت او کاسته شده است.

محمد رضا گلزار در سال های اخیر و به یاد دوران آغاز فعالیت های هنری اش چند قطعه ای را منتشر کرده است که «کارو به اینجا رسوندی»،‌ «باور کن دنیامی»، «روز برقی»، «من دلم تنگ میشه»،‌«چه خوبه دنیامون» و «جات خالیه» از جمله این قطعه ها است.

بازیگر فیلم سینمایی سلام بمبئی قطعه روز برفی را در سال ۹۲ و یکسال پیش از فوت زنده یاد مرتضی پاشایی به صورت هم صدایی با خواند که مورداستقبال بسیاری از سوی مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفت.

محمد رضا گلزار به تازگی قطعه دلم شکست را با ترانه و ملودی اردلان هوشمند و تنظیم حامد برادران منتشر کرده است.

بازیگر فیلم سینمایی آتش بس پس از انتشار جدید ترین تک قطعه اش ،‌ از تصمیم برای برگزاری تور کنسرت های خود در شهرستان ها و تهران سخن گفته است.

گلزار تور کنسرت های خود از عید فطر با ارکستری به رهبری حامد برادران و با گروه خود‌، “ریزار” آغاز می کند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “زمان آغاز تور کنسرت‍های سوپراستار سینما”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید