آخرین خبر

مدافعین حرم برای اولین بار در یک تله تئاتر روی آنتن می روند

آوای ایرانیان:  نخستین تله تئاتر کشور با موضوع شهدای مدافع حرم امشب  از شبکه چهار پخش خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان ، تله تئاتر “سبز، سپید ، سرخ” به نویسندگی و کارگردانی سیدعلی موسویان که پیش از این در  پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر مقاوت جوایز متعددی را کسب کرده بود، برای نخستین بار، به مناسبت لیالی قدر امشب ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت.

این تله تئاتر ۵۳ دقیقه ای که پیش از این طی ۲۰ شب اجرای عمومی در تماشاخانه سرو به روی صحنه رفته بود، روایتگر سه داستان امروزی به موازات یکدیگر است  که حلقه اتصال آنها شهید مدافع حرمی است که در سوریه توسط نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسیده  و قرار است پیکر پاک او تشییع شود.

بنا بر گفته نویسنده این تله تئاتر، بخش اعظمی از داستان از اتفاقات واقعی مراسم تشییع شهید مدافع حرم افغان محمدتقی حسینی الهام گرفته شده است.

در این تله تئاتر که مهدیار عقابی، کارگردانی تلویزیونی آن را عهده‌دار است، بازیگرانی چون: علیرضا مهران، امیر کربلایی زاده، فاطمه امینی، محمد زوار بی ریا، شهره مکری و پوران مرادی به ایفای نقش می پردازند..

همچنین وحید لاری به عنوان “طراح صحنه و لباس” و بهنام رحیمی به عنوان آهنگساز در این تله تئاتر، سیدعلی موسویان را همراهی میکنند.

گفتنی است، تله تئاتر “سبز، سپید ، سرخ” به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و به سفارش اداره فیلم و نمایش بسیج به تولید رسیده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مدافعین حرم برای اولین بار در یک تله تئاتر روی آنتن می روند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید