آخرین خبر

عکس// پاگنده و دوست صمیمی‌اش در گذر زمان

آوای ایرانیان: وج باد اسپنسر و ترنس هیل برای تماشاگران ایرانی بسیار آشنا هستند.

 به گزارش آوای ایرانیان، این دو بازیگر ایتالیایی از ۱۹۶۷ تا ۱۹۹۴ در حدود ۲۰ فیلم همبازی بودند و بخاطر جذابیت و سادگی خاص فیلم‌هایشان خیلی زود در دنیا به شهرت رسیدند.

همکاری باد اسپنسر معروف به «پاگنده» و ترنس هیل

در سینما با فیلم «خدا می‌بخشد… من نه!» شروع شد و با «دردسرسازان» به پایان رسید.

گفتنی است، باد اسپنسر معروف به «پاگنده» درگذشت.

باد اسپنسر و ترنس هیل

باد اسپنسر چندی پیش در یک مصاحبه درباره ترنس هیل ۷۴ ساله گفت: «ترنس مثل برادرم است و مانند برادران دیگر ما هم لزوما همیشه با هم موافق نیستیم و او گاهی اوقات می‌تواند موی دماغ باشد! فکر کنم ارتباط ما در فیلم‌هایمان منعکس شده، اما او می‌تواند همیشه روی من حساب کند، همان طور که من این کار را می‌کنم. همیشه از همکاری با هم لذت می‌بردیم. شاید برای همین است که در این همه فیلم با هم کار کردیم.»

این دو در فیلم‌های وسترن اسپاگتی بازی می‌کردند که فیلم‌هایی خلاف جریان رایج فیلم‌های وسترن بود. عمده محبوبیت فیلم‌های آن‌ها در ایران به خاطر نوع دوبله این دو شخصیت بود. ایرج دوستدار بجای اسپنسر صحبت ‌کرد. از سوی دیگر، ابوالقاسم تهامی‌نژاد، چنگیز جلیلوند و سعید مظفری بجای هیل صحبت کردند، هرچند او بیشتر با صدای تهامی‌نژاد شناخته می‌شود.

«من ترینیتی هستم»، «من هنوز ترینیتی هستم»، «مردان مزدور»، «حادثه‌سازان» از جمله فیلم‌های مشترک اسپنسر و هیل هستند که به فارسی دوبله

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس// پاگنده و دوست صمیمی‌اش در گذر زمان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید