آخرین خبر

عکس/خواننده پاپ امشب مهمان دورهمی مهران مدیری

برنامه ˝دورهمی˝ امشب میزبان دو چهره شناخته‌شده عرصه موسیقی و فوتبال خواهد بود.

آوای ایرانیان: برنامه تلویزیونی “دورهمی” با اجرای مهران مدیری پنجشنبه ۱۰ تیرماه ساعت ۲۳ میزبان سعید شهروز خواننده پاپ و مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی و تیم پرسپولیس خواهد بود.

این برنامه پیش از این قرار بود تا هفته گذشته پخش شود اما بخاطر یک سری مسایل فنی پخش آن به تعویق افتاد، این بدقولی برای هواداران شهروز که چشم‌به‌راه خواننده محبوب خود بودند گران تمام شد و بعد از پایان قسمت مذکور و عدم حضور شهروز به صفحه او هجوم آوردند.

شهروز ضمن عذرخواهی در توضیح این اتفاق نوشت: من باید از طرف خودم و این اطلاع‌رسانى اشتباه معذرت‌خواهى کنم. مثل اینکه زمان پخش رو اشتباه اعلام کردند و به زمان دیگرى موکول شده این مسئله در رابطه با برنامه‌اى دیگه هم پیش آمده بوده من از شما سروران عذر خواهى میکنم. واقعا شرمنده‌ام از این اتفاق و این مسله رو به مشکلات فنى اشاره کرده بودن منم همین الان مطلع شدم. تمام خبرگزارى‌ها هم اعلام کرده بودند.

 

شهروز در این برنامه در گفت‌وگو با مهران مدیری از دلایل کم‌کاری‌اش در چند سال اخیر و دلایل توفیق آلبوم پرطرفدار “غزلک” صحبت کرده است.

همچنین میناوند نیز در ادامه برنامه از ماجرای جلوگیری‌اش از ورود به  برنامه “ماه عسل” و بیماری که چند سال با آن دست به گریبان بوده با مدیری به گفت‌و‌گو پرداخته است.

“دورهمی” پنجشنبه‌شب‌ها ساعت ٢١ و جمعه‌ها و شنبه‌شب‌ها ساعت ٢٣ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس/خواننده پاپ امشب مهمان دورهمی مهران مدیری”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید