آخرین خبر

اعتراض يک سیاستمدار به برگزاری كنسرت رضا صادقی

آوای ایرانیان: کنسرت رضا صادقی در شیراز که قرار است ۲۳ تیرماه برگزار شود با اعتراض یکی از اعضای شورای اسلامی این شهر همراه شد.

به گزارش آوای ایرانیان، رضا محمدیان عضو شورای اسلامی شهر شیراز به برگزاری کنسرت رضا صادقی و حمایت و همراهی ارشاد فارس برای برگزاری این کنسرت اعتراض کرد و گفت: هیچ فردی اجازه ندارد با سوءاستفاده از جایگاه و محبوبیت خود، علیه منافع و مصالح کشور اقدامی را انجام دهد.

وی اضافه کرد: دامن زدن به مباحثی نظیر ملیت و قومیت و … در مسیر ایجاد تنش و دشمن‌ شاد کردن مملکت، موضوعی است که باید از سوی نهادهای مربوطه پیگیری شود.

او با بیان اینکه مردم فارس و شیراز قطعا در این ارتباط، عاقلانه واکنش نشان خواهند داد، تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نباید تنها به واسطه اینکه یک برگزار کننده کنسرت قرار است منافعی را کسب کند، حامی برگزاری برنامه فردی باشد که از موقعیت و محبوبیتش سوء استفاده کرده است.

محمدیان خواستار دقت نظر مسئولان در این زمینه شد.

به دنبال ابلاغ و اجرای مصوبه شورای امنیت ملی در خصوص اتصال فارس به خلیج فارس، رضا صادقی اقدام به راه‌اندازی یک کمپین کرده بود. این خواننده جنوبی کشورمان قرار است ۲۳ تیرماه در شیراز کنسرتی را اجرا کند.

وب سایت نوا

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعتراض یک سیاستمدار به برگزاری کنسرت رضا صادقی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید