آخرین خبر

دراکولای یک میلیاردی!

فیلم های کمدی بیش از دیگر فیلم های اکران شده مورد توجه قرار گرفته و فیلم عطاران در این میان گوی سبقت را از دیگران ربوده است.

به گزارش آوای ایرانیان، در میان فیلم های کمدی که این روزها بر پرده سینماها اکران شد قابل پیش بینی بود که فیلم سینمایی «دراکولا» ساخته رضا عطاران مورد توجه مخاطب قرار گیرد. این فیلم شب گذشته با وجود تعطیلات عید فطر ۱۷ سانس فوق العاده را پشت سرگاشته و به رقم ۱۶۰ میلیون فروش در تهران  در شب گذشته (۱۷ تیرماه) دست یافت.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت و گو با  درباره فروش فیلم های مربوط بفارس ه این دفتر گفت: «دراکولا» در ۱۷ سانس شب گذشته در سینماهای مختلف از جمله کورش، آزادی، اریکه ایرانیان، ملت و… در سانس فوق العاده به نمایش گذاشته شد و ۱۶۰ میلیون تومان در تهران به فروش رسید. این فیلم در تهران به فروش ۱ میلیاردی و در شهرستان ۲۸۰ میلیون تومان فروش داشت. فیلم در شهرستان ها ظرف ۵ روز گذشته به نمایش درآمد و ۹ سالن به در اختیار دارد.

وی ادامه داد: فیلم «بارکد» در تهران به فروش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون و در شهرستان به فروش ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان فروش داشته و در کل فروش فیلم به ۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان فروش داشت. فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» تاکنون به فروش ۹۷۰ میلیون تومان دست یافت که ۸۰۰ میلیون در تهران و ۱۷۰ میلیون تومان در شهرستان فروش کرد.

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش «رسوایی ۲» گفت: فیلم در کل به فروش ۳ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان فروش داشت که ۲ میلیارد آن مربوط به تهران و ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان آن مربوط به فروش در شهرستان ها است.

غلامرضا فرجی مدیر دفتر پخش حوزه هنری درباره فروش فیلم «زاپاس» گفت: فیلم به تازگی در شهرستان ها به نمایش درآمده و ظرف ۵ روز در شهرستان به فروش ۲۵میلیون تومان ودر کل فروش فیلم به ۲۷۵ میلیون تومان دست یافته است. به مرور تعداد شهرستان های فیلم اضافه خواهد شد.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «عادت نمی کنیم» گفت: فیلم در تهران به فروش ۱ میلیارد و ۱۰۷میلیون تومان رسیده است و در شهرستان به فروش ۳۲۰ میلیون تومان دست یافت و در کل فروش فیلم ۱ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان رسیده است. فیلم در تهران ۱۰ سالن در اختیار دارد و در شهرستان ۳۰ سالن که به مرور افزایش خواهد داشت.

فیلم سینمایی «دختر» ساخته رضا میرکریمی توسط دفتر پخش نورتابان در سینماها توزیع شده است تا زمانی که گزارش تنظیم می شد دفتر پخش هیچ اطلاعی از فروش فیلم در اختیار خبرنگارفارس قرارنداد اما براساس سیستم مکانیزه که تعدادی از سینماها به آن دسترسی دارند فروش فیلم۳۸۹میلیون و ۷۲۰ هزار تومان بوده این فیلم از ۲ تیرماه در سینماهای به نمایش درآمده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دراکولای یک میلیاردی!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید