آخرین خبر

مردم هنوز خشایار را دوست دارند!

آوای ایرانیان: تهیه کننده «زیر آسمان شهر ۴» با اشاره به ویژگی های این مجموعه بیان کرد که مردم هنوز شخصیت های این سریال از جمله خشایار مستوفی با بازی حمید لولایی را دوست دارند.

مهران مهام در گفتگو با مهر با اشاره به تهیه کنندگی «زیر آسمان شهر ۴» که قرار است به کارگردانی مهران غفوریان ساخته شود، گفت: فیلمنامه این مجموعه که بر شخصیت استوار است در حال حاضر در روزهای آخر طراحی قرار دارد.

وی ادامه داد: برای نگارش این مجموعه مذاکراتی با امیرمهدی ژوله داشتیم تا ببینیم آیا او می تواند به عنوان نویسنده کار فعالیت داشته باشد یا خیر.

مردم هنوز هم خشایار را دوست دارند

تهیه کننده «زیر آسمان شهر۴» همچنین درباره فیلمنامه این مجموعه و ویژگی های آن بیان کرد: ما باید ابتدا ببینیم آیا قرار است همان حال و هوای آپارتمانی سری های قبل را حفظ کنیم یا خیر. با این حال شخصیت هایی در «زیر آسمان شهر» وجود داشت که مخاطب هنوز هم آنها را دوست دارد. به طور مثال شخصیت خشایار با بازی حمید لولایی هنوز هم برای مردم جذابیت دارد و قرار است این شخصیت ها را دوباره پای کار بیاوریم.

این تهیه کننده مجموعه های طنز اظهار کرد: البته چینش شخصیت ها در این سریال باید به روز باشد چراکه نمی توان همان شخصیت ها را با همان شکل و ساختار و کلام ها در این زمان وارد داستان کرد. عصر کنونی عصر تکنولوژی، فضای مجازی و اینترنت است و باید قصه ما با مسایل روز همراه باشد. امروز فضای مجازی باعث شده است که اگر کسی به یک درخت و یا یک حیوان لطمه ای وارد می‌کند فیلم او در کشور پخش شود پس حتما باید داستان ها و شخصیت های ما در چنین فضایی با پیشرفت های روز همراه باشند.

۲۰ درصد از «زیر آسمان شهر» به سری های قبلی نزدیک است

مهام درباره اینکه قصه «زیر آسمان شهر۴» تا چه حد به قصه های قبلی نزدیک است، یادآور شد: شاید ۲۰ درصد از قصه ما با سری های قبلی این مجموعه نزدیکی داشته باشد و گرنه باقی آن در داستان، شخصیت ها و طنزها متفاوت خواهد بود. با این حال همانطور که گفتم این قصه به روز خواهد بود ولی اگر قصه موفقی نباشد نوعی خودکشی برای ما خواهد بود.

تهیه کننده مجموعه های «متهم گریخت» و «بزنگاه» درباره اینکه سری چهارم «زیر آسمان شهر» در چند قسمت تولید خواهد شد، گفت: ما این مجموعه را با همان ساختار نود شبی تولید خواهیم کرد اما اینکه دقیقا چند قسمت خواهد بود مشخص نیست. بستگی به این دارد که قصه چقدر از ظرفیت های لازم برخوردار باشد.

تا بخش نگارش و شخصیت پردازی به پایان نرسید پیش تولید را شروع نمی کنیم

وی که تهیه کنندگی سریال «ویلا» را هم بر عهده دارد درباره زمان پیش تولید «زیر آسمان شهر» اظهار کرد: تا بخش نگارش و شخصیت پردازی به پایان نرسید پیش تولید را شروع نمی کنیم. بعد از طراحی فیلمنامه پنج قسمت از آن نوشته و به شورای تصویب طرح داده می شود. بعد از آن یک تیم چند نفره از نویسندگان فیلمنامه را خواهند نوشت.

تهیه کننده «دردسرهای عظیم» در پایان اظهار کرد: یکی از دلایل شکست کارها این است که می خواهیم بدون زمان، کاری اتفاق بیفتد. درحالیکه باید زمان تحقیق و نگارش را بیشتر کنیم. ما باید مسایل مالی را حل کنیم و بیشتر از اینکه دقیقه بدهیم و پول بگیریم به کیفیت کارها توجه کنیم.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مردم هنوز خشایار را دوست دارند!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید