آخرین خبر

گزینه مدیرعاملی خانه موسیقی نیستم

آوای ایرانیان: عضو جدید هیات مدیره خانه موسیقی معتقدست فاصله گرفتن از تنش ها و استفاده از ظرفیت همه اهالی موسیقی از اولویت هایی است که در دوره جدید فعالیت خانه موسیقی از آن بهره‌مند می‌شوند.

سید محمد میرزمانی عضو جدید هیات مدیره خانه موسیقی درباره اولویت های هیات مدیره این نهاد صنفی بیان کرد: قبل از هر چیزی باید به این موضوع اشاره کنم که بسیار خوشحالم می توانم در نهاد صنفی خانه موسیقی خدمتگزار اهالی مهربان و زحمتکش موسیقی باشم بنابراین از تمام افرادی که به بنده رای دادند صمیمانه قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم برای اعتلای موسیقی قدمی بردارم و لیاقت اعتماد عزیزانی که به من رای دادند داشته باشم.

وی افزود: به اعتقاد من اولین اولویتی که می تواند در هیات مدیره جدید خانه موسیقی مورد توجه قرار گیرد فاصله گرفتن از تنش ها و تعامل بیشتر با هنرمندان است زیرا با فاصله گرفتن از تنش ها و همکاری زیر سایه مهر و دوستی است که خانه موسیقی می تواند در احقاق حقوق صنفی خود پیروز باشد. ما باید به سمتی حرکت کنیم که از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره مندی را داشته باشیم. همه می دانیم که در این سال ها فشارها و مشکلاتی وجود داشت که باید نسبت به رفع آنها گام هایی را برداریم بنابراین از تمامی دوستانی که به فضای موسیقی و حرکت های صنفی علاقه مندند می خواهم بر مشکلات اضافه نکنند و سعی کنند از این پس مشکلات صنفی خود را قبل از هر چیز در خود خانه موسیقی حل کنند.

مدیر اسبق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بنده در زمان رای گیری که فرصتی کوتاه برای حرف زدن داشتم به همه دوستان گفتم مهم این نیست که من رای بیاورم یا نیاورم بلکه مهم ترین نکته این است که بتوانیم در کنار یکدیگر از پس حل معضلات حوزه موسیقی بربیاییم. تصور می کنم در حال حاضر که هنوز جلسه رسمی برای هیات مدیره جدید تشکیل نشده می توانیم به این نکات توجه بیشتری کنیم ضمن اینکه طبیعتا سرفصل ها و اولویت های مهم صنفی دیگری نیز وجود دارد که بعد از تشکیل اولین جلسه می توانیم درباره آنها بیشتر صحبت کنیم.

میرزمانی در پاسخ به این پرسش که آیا وی می تواند گزینه احتمالی مدیرعاملی خانه موسیقی باشد؟ توضیح داد: خیر بنده اصلا به این چیزها فکر نمی کنم. در این فضای مدیریتی هرچه مقام معمولی تری داشته باشیم راحت تر می توانیم کار کنیم و در غیر این صورت دچار معضلاتی می شویم که چندان مورد علاقه من نیست. آنچه برای من در این دوره مهم است اتفاقات خوب در سایه تعامل و دوستی است.  

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گزینه مدیرعاملی خانه موسیقی نیستم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید