آخرین خبر

سومین کنسرت آنلاین کشور با حضور 30 هزار مخاطب

آوای ایرانیان: سومین کنسرت‌آنلاین را گروه تلفیقی دنگ‌شو در حالی برگزار کرد که بنا به گفته مسئولان سامانه «حام» تعداد ثبت‌نام کنندگان کنسرت آنلاین به ۳۰ هزار نفر رسیده‌اند.

 به گزارش آوای ایرانیان، گروه دنگ‌شو  سومین کنسرت‌آنلاین را روز پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه برگزار کرد. پیش از آغاز اجرای گره دنگ‌شو، جواد یحیوی روی صحنه آمد و به مانند دو اجرای قبلی سامانه کنسرت‌آنلاین «حام» توضیحاتی ارائه کرد از جمله اینکه ثبت‌نام کنندگان این سامانه به ۳۰ هزار نفر رسیدند. یحیوی از حضار در سالن خواست تا برای ادای احترام به عباس کیارستمی، هنرمند فقید ایرانی که هفته گذشته بدرود حیات گفت، ایستاده او را تشویق کنند.

پس از این بود که گروه دنگ‌شو روی صحنه آمدند و با اجرای قطعه «دنگ شو» برنامه را آغاز کردند. طاها پارسا خواننده و نوازنده ساکسیفون گروه  با همراهی میلاد باقری اولین قطعه را اجرا کردند. پارسا  از اعضای گروه خواست تا بخش آخر قطعه را دوباره با همراهی مردم اجرا کنند و اینگونه  به عنوان یک صحنه گردان خلاق مردم را دعوت به همراهی بیشتری کرد و این روند تا آخر اجرا ادامه داشت.

هنرمندان بسیاری مهمان این اجرا بودند و طاها پارسا به سبک سیاق خودش برخی از آنها را معرفی کرد از سهراب پورناظری و مهیار علیزاده گرفته تا بهروز بقایی، مهراب قاسخانی ، ناصر چشم‌آذر و …

طاها پارسا در بخشی از اجرا با اشاره به اینکه پدیده کنسرت‌آنلاین می‌تواند در موسیقی ایران تاثیر مثبتی بگذارد اعلام کرد برای همراه شدن با این جریان دنگ شو دوست داشت تا یکی از اولین گروه‌هایی باشد تا با مخاطبانش اینگونه ارتباط برقرار می‌کند.

طاها پارسا و میلاد باقری با دو جنس صدای متفاوت خواننده بخش عمده‌ای از این اجرا بودند ولی سعید اتانی ، خوانند دیگر این گروه هم برای اجرای تعدادی از قطعات روی صحنه آمد.

گروه دنگ‌شو با رپرتواری مفصل از موفق‌ترین قطعاتش سومین کنسرت آنلاین را برگزار آنها قطعاتی همچون «دنگ شو»، «لالایی ارواح»،«چه خواهد بودن»،«باد گناهکار»، «کمی آهسته‌تر»،«دیر آمدی» ، «دیدار یار غایب» و …  را اجرا کردند.

گروه دنگ شو متشکل از رضا شایا (پیانیست و آهنگساز)، طاها پارسا( خواننده، نوازنده ساکسیفون و آهنگساز)، میلاد باقری (خواننده)، صبا صمیمی (نوازنده تنبک) خشایار روانگر (درامز)، ماکان خویی‌نژاد (ویالنسل) و سعید اتانی(خواننده) روز پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه سومین کنسرت‌آنلاین کشور را برگزار کردند.

سامانه کنسرت‌آنلاین حام با اجرای علیرضا قربانی پیش از ماه رمضان آغاز به کارکرد. در روز عید فطر، حجت اشرف‌زاده دومین اجرای این سامانه را برگزار کرد و در گام سوم گروه دنگ‌شو کنسرت‌آنلاین دیگری را برگزار کرد. این شکل جدید از برگزاری کنسرت در هفته‌های آتی به کار خود ادامه خواهد داد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سومین کنسرت آنلاین کشور با حضور ۳۰ هزار مخاطب”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید