آخرین خبر

بهروز صفاریان» مهمان «هزارصدا» شد

آوای ایرانیان: بیستمین برنامه هزارصداسومین برنامه از دورجدید برنامه های «هزارصدا» در بخش پاپ، جمعه این هفته در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود و «بهروز صفاریان» مهمان و کارشناس آن خواهد بود.

به گزارش آوای ایرانیان، در این برنامه که از ساعت ۱۵ روز ۲۵ تیرماه آغاز خواهد شد، صفاریان آثار خوانندگان جوان را از لحاظ موسیقی و ملودی بررسی خواهد کرد و همچنین، مطابق به همه برنامه های دیگر هزارصدا، یک کارشناس ترانه و یک کارشناس خوانندگی هم در کنار ایشان به بررسی آثار شرکت کنندگان خواهند پرداخت.

آرش نصیری مدیر و مجری این برنامه ضمن اعلام این خبر گفت طی یکی دو روز آینده و به محض قطعی شدن قرارها، این کارشناسان هم به اطلاع همگان خواهد رسید. وی همچنین اعلام کرد همراه با اجرای خوانندگان جوان در بخش مسابقه، دو میان برنامه دیگر هم خواهیم داشت که یکی از آنها اجرای یک خواننده مهمان است که این برنامه هم همراه با اعلام نهایی کارشناسان شرکت کننده به اطلاع همگان خواهد رسید.

هزارصدا برنامه ای برای معرفی استعدادهای موسیقی ست که امسال در چهارمین سال برگزاری خود است و در آن، خوانندگان آثار خود را می خوانند و کلام، صدا و موسیقی کار به صورت کامل مورد بررسی کارشناسان قرار می گیرد و نفرات برگزیده هر برنامه هم در انتهای برنامه اعلام و نفر اول به فینال راه پیدا می کند.

این برنامه در دو بخش سنتی و پاپ برگزار می شود و برنامه بعدی آن که در بخش سنتی ست، عصر روز پنج شنبه ۱۴ مردادماه برگزار خواهد شد.

در آخرین برنامه برگزارشده در بخش پاپ که بنیامین بهادری، فرید احمدی و امیرقدیانی کارشناسی آن را به عهده داشتند، علی بنیادی که یک خواننده موسیقی سنتی ست به عنوان برتر در بخش پاپ دست پیدا کرد که فیلم اجرای او در اینجا قابل دریافت است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بهروز صفاریان» مهمان «هزارصدا» شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید