آخرین خبر

عکس/ آوازخوانی بازیگر زن سینما با شعار “هر زن یک قهرمان”

بازیگر و کارگردان در آخرین روزهای تیرماه به همراه گروه موسیقی دات روی صحنه تالار وحدت رفت و مخاطبان این بار شاهد هنرنمایی صدای وی بودند.
کنسرت گروه موسیقی دات به سرپرستی و خوانندگی شهره سلطانی روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه ساعت ۱۵ در تالار وحدت برگزار شد.
اعضای گروه موسیقی دات بالباس‌های یکدست و هماهنگ روی صحنه آمدند تا شهره سلطانی با لباسی متفاوت به‌عنوان خواننده در کنارشان به اجرای قطعات بپردازد.
سلطانی دیگر بانوی بازیگر است که پا به استیج تالار وحدت گذاشته است و در اولین تجربه خوانندگی خود توانست مخاطبان را راضی نگه دارد.
اولین انتخاب خانم بازیگر،کارگردان و حالا خواننده، قطعه «صحنه» بود که به‌نوعی هوشمندانه حضور وی را روی صحنه  گوش زد می‌کرد و در ادامه قطعات زن، ماهیگیر، صلح، اشتباه محض، تهران، دو قطعه بی‌کلام، زمین، شهر خالی، لحظات شیرین، بازیگر، کودکان کار و… به اجرا درآمد.
این بازیگر که برای اولین بار می‌خواست نقش یک خواننده را بازی کند از سختی‌های این مسئله گفت که بخواهد در مقابل همکارانش بخواند اما توانست دست پر به خانه بازگردد.
شهره سلطانی با شعار “هر زن یک قهرمان” روی استیج آمد و قطعاتی را برای اجرا انتخاب کرد که با توجه به فضای شاد موسیقی، یک درد اجتماعی را نیز تشریح کند و تمامی این قطعات ساخته‌شده ذهن یک بانوی ایرانی بود.
از نکات قابل‌توجه دیگر این اجرا حضور موزیسین‌های با تجربه‌ای بود که اعضای ارکستر دات را تشکیل می‌دادند و به اجرای هرچه بهتر سلطانی کمک کردند.
فروغ فضلی (پیانو) ، طراوت باباخانلو (فلوت) ، نیاز پورمحمد علی لاهوردی (ویولن آلتو) ، مهتاب فتح اله نوری (گیتار آکوستیک) ، آرمیتا سلیمی (گیتار باس) ، شیرین واعظی (درامز) و سحر میرهاشمی (پرکاشن) اعضای گروه دات را تشکیل می‌دادند که امیر کارخانه تنظیم تمامی قطعات را برعهده داشت.
این کنسرت میزبان بانوان زیادی از عرصه تلویزیون، سینما و موسیقی بود که گلاب ادینه، رویا تیموریان، فاطمه گودرزی، آناهیتا همتی، مرجان گلچین، مریم امیر جلالی، میترا حجار، نعیمه نظام دوست، لیلا برخورداری، شهره لرستانی، منیژه گلچین، آرام جعفری، مارال فرجاد، مونا فرجاد، بیتا فرهی ،الهام پاوه نژاد، کمند امیر سلیمانی، حدیث فولادوند ،سوسن پرور ، لیلا بلوکات شبنم فرشاد جو ،نسیم ادبی ،فاطمه هاشمی ،سهیلا گلستانی ،گلشید بحرایی، معصومه کریمی، نیلوفر امینی فر و ماندانا نصرتی، مینا افتاده ،شهلا میلانی ، مهشاد عرب، دریا ولیلو ، ساناز یوسفی، ندا بهزاد، مژگان ابوالفتحی، نیلوفر محبی، مهتاب رخصتی ،بهار ایلچی ،سارا نادری ،اعظم صانعی، عسل ملک زاده، رویا ابراهیمی و ماندانا لطفعلی ازجمله میهمانان حاضر در این کنسرت بودند.
کنسرت شهره سلطانی به تهیه‌کنندگی بهروز پناهنده(همسر این بازیگر) و مدیریت اجرای شرکت آوای مهر میهن به مدیریت کیارش حسن زاده برگزار شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس/ آوازخوانی بازیگر زن سینما با شعار “هر زن یک قهرمان””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید