آخرین خبر

عکس/ فراخوان ارکستر آکادمیک پایتخت

آوای ایرانیان: فراخوان ارکستر آکادمیک پایتخت که قرار است به زودی با الگو برداری از رویکرد آموزشی«آل سیستما» زیر نظر آکادمی موسیقی پنج خط تشکیل شود، به دلیل استقبال نوازندگان جوان تمدید شد.

به گزارش آوای ایرانیان، شهرام توکلی آهنگساز و مدرس دانشگاه با اعلام این خبر گفت:با توجه به اتمام مهلت فراخوان تشکیل ارکستر آکادمیک پایتخت در تاریخ ۳۱ تیرماه و نیز به دنبال تقاضای هنرمندان برای ثبت نام ، فراخوان را به مدت ۱۲ روز دیگر تمدید کردیم به طوری که علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ۱۲ مردادماه جهت ثبت نام اقدام نمایند.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال این تمدید روز آزمون تعیین سطح ارکستر را که قرار بود ۸ مردادماه برگزار شود به تاریخ ۱۵ مردادماه موکول کردیم.

علاقه‌مندان به عضویت در این ارکستر می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمى ارکستر پایتخت www.paytakht.5khat.com مراجعه نموده و براى ثبت نام با شماره ٨٨٠٣٣٨۵٢ تماس حاصل نمایند.

ارکستر آکادمی پایتخت که به زودی به مدیریت شهرام توکلی با جذب نوازندگان جوان تشکیل خواهد شد ، جنبه‌ی آموزشى داشته و هدف از تشکیل آن ایجاد فرصت و امکانى برای نوآموزان موسیقی بوده تا بتوانند ضمن کسب تجربه گروه نوازی از توانایی‌ها و قابلیت‌هایی که نوازندگی در ارکستر به آن‌ها می‌دهد بهره مند شوند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس/ فراخوان ارکستر آکادمیک پایتخت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید