آخرین خبر

بازیگر فیلم های غیراخلاقی در ایران چه می‌کند؟

یک مقام کنسولی ایران در مورد اخبار منتشر شده در رسانه‌ها در ارتباط با سفر بازیگر فیلم‌های نامناسب به ایران، توضیحاتی ارائه کرد.

یک مقام آگاه در معاونت پارلمانی و امور کنسولی وزارت امور خارجه گفت: طبق آن‌چه که ما بررسی کرده‌ایم این خانم با اسم واقعی‌اش “کندی چارمز” به ایران سفر نکرده است بلکه وی از طریق یکی از آژانس‌های مسافرتی با نام و شهرت دیگری و به عنوان آرایشگر درخواست سفر به ایران را ارائه داده است.
وی ادامه داد: او شغل خود را آرایشگری معرفی کرده و تحت عنوان نام دیگری با کسب مجوزهای معمول و متعارف قانونی به ایران سفر کرده است.

همچنین گفته می شد که این زن هالیوودی بخاطر جراحی بینی به ایران آمده بود اما به نظر نمی رسد چنین چیزی صحت داشته باشد.

کندی چارمز بازیگر فیلم‌های هالیوودی  چند روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود گفت سفری به ایران داشته است. برخی از رسانه‌ها در ایران با انتشار این خبر گفتند علت سفر این بازیگر فیلم‌های هالیوودی جراحی بینی بوده است. چارمز زمانی که  شنید می گویند سفری مخفیانه به ایران برای جراحی بینی داشته خشمگین و عصبانی شد.

این بازیگر در اولین پست اینستاگرامی‌اش عکسی سلفی با عینک آفتابی و روسری منتشر کرد و نوشت: “من تعطیلات را در ایران سپری کردم. ایرانیان بسیار مهربان و بخشنده‌اند و حتی اگر تو را نشناسند هم هرکاری از دستشان بربیاید برایت انجام میدهند. بینی من صاف نیست و ایرانیان بهترین جراح بینی در جهان هستند ولی بینی من مشکلی ندارد”.

این بازیگر پس از مشاهده حجم انبوهی از نظرات در زیر پست سفر خود به ایران، آن را پاک کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگر فیلم های غیراخلاقی در ایران چه می‌کند؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید