آخرین خبر

۳۰۰۰ سینما در هند در انتظار گلزار و بنیامین + عکس

جواد نورورزبیگی (تهیه‌کننده فیلم «سلام بمبئی») از اکران همزمان «سلام بمبئیِ» در ایران و ۳۰۰۰ سینما در هندوستان خبر داد.

 

جواد نوروزبیگی که تهیه‌کنندگی فیلم «سلام بمبئی» را عهده‌دار است در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی دیباچه گفت: « بنیامین بهادری که در فیلم «سلام بمبئی» کنار محمدرضا گلزار بازی کرده است، قطعه‌های موسیقی‌ای نیز برای این فیلم آماده کرده است. او در این فیلم علاوه بر بازیگر، خواننده‌ای قطعات را بر عهده دارد.»

تهیه‌کننده «سلام بمبئی» در مورد نمایش فیلم برای اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز به دیباچه گفت: «در راستای همکاری بیشتر با کمیسیون فرهنگی مجلس، طی جلسه‌ای با حضور اعضای این کمیسیون فیلم نمایش داده شد که با استقبال اعضای کمیسیون فرهنگی روبه‌رو شد و نکاتی از این قبیل نیز مطرح شد: همکاری فرهنگی هر چه بیشتر ایران با دیگر کشورهای دنیا و اختصاص بودجه برای فعالیت‌های فرهنگی در سطح بین‌المللی که به رشد و دیده شدن هر چه بیشتر سینمای ایران کمک شایانی می‌کند. البته اعضای کمیسیون از فیلم استقبال کردند و آن را نمونه‌ موفق همکاری فرهنگی بین ایران و کشور هندوستان دانستند.»

نمایش همزمان در ایران و ۳۰۰۰ سالن در هندوستان

جواد نوروزبیگی در مورد نحوه اکران فیلم در ایران و هند و طریقه تبلیغات این فیلم در سطح بین‌المللی، گفت: « فیلم «سلام بمبئی» در روزهای پایانی مهرماه در سینماهای کشور نمایش داده خواهد شد. این فیلم همچنین به صورت همزمان، روی پرده ۳۰۰۰ سالن سینما در کشور هندوستان خواهد رفت.

در مورد تبلیغات این فیلم هم باید بگویم که تبلیغات «سلام بمبئی» به صورت بین‌المللی خواهد بود و از آن‌جایی که شرکت پخش این فیلم، هندوستانی است، فیلم در شبکه‌های مختلف تلویزیون این کشور نمایش داده خواهد شد و همچنین ممکن است در شبکه‌های ماهواره‌ای نیز ما شاهد پخش تیزرهای تبلیغاتی «سلام بمبئی» باشیم.»

وی افزود: «عکس‌هایی از پشت صحنه فیلم «سلام بمبئی» در فضای مجازی منتشر شده است که مورد تایید من نیست. هر کس این کار را انجام داده، بدون هماهنگی و کسب اجازه عکس‌ها را منتشر کرده است. انتشار این تصاویر رفتار غیرحرفه‌ای بوده و بنده به هیچ عنوان از چرایی و چگونگی این خبر ندارم.»

شبکه‌های ماهواره‌ای ناخواسته به صنعت سینما کمک کرده‌اند

نوروزبیگی در پایان هم از پخش تیزر فیلم‌های سینمایی از شبکه ماهواره‌ای GEM گفت: «شبکه‌های ماهواره‌ای با پخش تیزر فیلم‌هایی از سینمای ایران به بهتر و بیشتر دیده شدن فیلم‌ها کمک می‌کند و  در راستای رونق بخشیدن به صنعت سینما در ایران که با مشکلات زیادی مواجه است، موثر بوده است.  در شرایطی که پخش تیزر فیلم‌های سینمای در تلویزیون ایران به آسانی مهیا نیست و هزینه‌های زیاد و ممنوع‌التصویری بسیاری از بازیگران و حذف آنان از تیزرهای تبلیغاتی، شرایط را برای تبلیغات در رسانه ملی بسیار سخت کرده است، شبکه‌های ماهواره‌ای با نمایش این تیزرها یه سینما کمک زیادی کرده است. این در حالی‌ست که ما جلسه‌های متعددی را با مدیران تلویزیونی داشته‌ایم اما همچنان شرایط مناسب برای تبلیغ فیلم‌های سینمایی در رسانه ملی مهیا نشده است.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۳۰۰۰ سینما در هند در انتظار گلزار و بنیامین + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید