آخرین خبر

درگیری کارگردان سینمای ایران با سارقان مسلح

آوای ایرانیان: دو سارق مجهز به سلاح سرد روز پنجشنبه گذشته طی درگیری با یک کارگردان ، گوشی تلفن همراه وی را به سرقت بردند.

به گزارش آوای ایرانیان ، وحید اسلامی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی پرفروش دزدان خیابان جردان، گفت : این بار سارقان خیابان جردن نبودند بلکه دو دزد مجهز به اسلحه سرد روز پنج شنبه در خیابان پیروزی تهران روبه روی سازمان صنایع دفاع پس از درگیری یکی و دو دقیقه ای با حمله چاقو گوشی موبایل بنده را به سرقت بردند.

وی افزود: به هیچ عنوان تصور اینکه سارقان در مقابل یک سازمان نظامی و دفاعی به بنده حمله کنند را نداشتم و یقینا فیلم این درگیری از طریق دوربین های مدار بسته اطراف این سازمان ضبط شده و احتمالا برای دریافت این فیلم که به نوعی شکل واقعی دزدان جردن است به این سازمان مراجعه کنم. در گذشته برخی از دوستان برای جنجال سازی و ایجاد فضای رسانه ای ، چنین وقایعی را به صورت ذهنی به رسانه ها می دادند اما این اتفاق برای بنده رخ داده و مستندات آن با توجه به محلی که این اتفاق رخ داده یعنی دقیقا رو به روی صنایع قابل جست و جو است .

شاعر منظومه جریان ساز حج علمداران خاطرنشان کرد: متاسفانه در شرایطی که رکود بر سینما حاکم است این اتفاق نیز مزید بر علت شده و شاید تنها وسیله ارتباطی و اطلاعاتی که جایگاه ویژه ای در زندگی بنده داشت به سرقت رفت و سارقان بخش عمده ای از سرمایه زندگی بنده را به سرقت بردند متاسفانه در این حادثه از ناحیه دست مصدوم شدم اما امید چندانی به اهالی سینما برای حمایت از بنده نیست آن ها بیشتر به دنبال کمپین سطل آب و یا کمپین عکس زنان قبل از بزک هستند و برنامه هایی چون هندوانه و دورهمی حتی به کسانی که گوشه دوربین ایستاده اند بیش از امثال ما کارگردانان که مدیریت یک پروژه سینمایی را انجام داده ایم توجه می کند. ما چاره ای جز پناه بردن به خداوند متعال نداریم من الجنه و الناس.

این کارگردان و منتقد سینما در پایان گفت: در اتفاقی که برای استاد بزرگوارم عباس کیارستمی روی داد فارق از اینکه خودم را بخواهم با ایشان قیاس کنم شاهد اتحاد و همدلی پزشکان کشور بودیم که از یکی از اعضای خود با تمام وجود دفاع کردند اما در اوضاع سینما چنین نیست و بنده معتقدم در چنین حوادثی باید چشمی به دیگران نداشته باشم و خودم گلیمم را از آب بیرون آورم.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “درگیری کارگردان سینمای ایران با سارقان مسلح”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید